2019年5月23日 星期四

讓汗水自然迅速蒸發X速乾‧Bioré散汗爽身淨味劑系列

最近天氣真係估佢唔到,一時3X度,轉個頭又跌返去1X度>.<"
冬天定夏天真係傻傻分不清@口@

不過無論天氣係點,想曬下靚衫就要趁早修一修身,我呢兩個月開始,每日15-30分鐘做水啞鈴塑身動作,不過真係唔講得笑,短短15-30分鐘已經令平時唔算多流汗既我連衫都濕埋。

上年已經用緊既Bioré散汗爽身淨味劑系列,又係時候出動啦!


♥ 女士散汗爽身淨味劑 走珠型 (清新皂香) (HK$59.9/ 40ml)
♥ 女士散汗爽身淨味劑 噴霧型 (清新皂香)(HK$59.9/ 130ml)
♥ 女士散汗爽身淨味劑 走珠型 (柚子清香) (HK$59.9/ 40ml)
♥ 女士散汗爽身淨味劑 噴霧型 (柚子清香)(HK$59.9/ 130ml)




日本革命性科研,以獨特「汗水蒸發技術」,不含鋁鹽,不阻塞毛孔及汗腺,讓汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾。
全效抗菌配方」能同時消滅皮脂和汗水中的細菌,解決引致汗味的兩大源頭,仲非常長效。


粉紅色,細細枝非常小巧輕便。

個人覺得走珠型比較方便控制,等酒精味散左會留底淡淡既花香味,而且感覺冰冰涼涼,又唔會笠痴痴,散汗真係快好多。


就係柚子味,當成身汗水既時候用噴既感覺就衛生好多。
感覺同樣清清涼涼,男友打波用,雖然見佢都係滴哂汗咁,但佢都話比平時用既止汗劑黎得通爽舒服。


我個人最鐘意佢唔係以阻塞汗腺抑壓汗水,而係係汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾呢點。
呢個夏天,一齊盡情揮灑汗水啦:)





銷售點:
各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售。

#Bioré散汗爽身淨味劑 #BioréDeodorantZ #健康止汗新定義 #無阻汗腺

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...