2019年5月15日 星期三

郵局賞櫻‧innisfree全新濟州王櫻保濕提亮系列


早前innisfree旺角限定店將化身成濟州王櫻郵局,延續濟州王櫻「賞花期」,留係香港都有櫻花睇:)




去到郵局無理由唔寄返張POSTCARD。


工作人員將收到既信件送去濟州,再從濟州寄出。


當然唔少得既緊係打卡景點,有濟州王櫻隧道、濟州王櫻波波池、濟州王櫻玻璃球。


踏入限定店後便可於郵局櫃位獲得賞櫻之旅passport,完成打卡任務可以蓋章換禮物。
濟州王櫻Café免費獲得爆谷及櫻花味汽水。


最吸引既當然係「濟州王櫻保濕提亮系列」三天試用裝都可以換得到。


innisfree推出全新濟州王櫻保濕提亮系列
♥ 濟州王櫻亮澤爽膚水 ($145 / 200ml)
♥ 濟州王櫻亮澤乳液 ($130/ 100ml)
♥ 濟州王櫻透嫩素顏霜 (HK$180 / 50ml)
♥ 濟州王櫻水潤啫喱面霜 (HK$180 / 50ml)

新的濟州王櫻保濕提亮系列的產品成份都是採取自濟州培育出的王櫻花,採用獨特而高效的萃取方法,以獨特低溫萃取濟州王櫻花瓣中的成分,將濟州王櫻的亮肌效能淋漓發揮,把櫻花葉與濟州火山海水混合並以低溫存放三星期後,然後萃取出具亮膚作用的高效成,提亮你的肌膚同時也可以達到高效保濕的效果,為暗啞肌膚重喚白裡透紅的紅粉氣息,極緻發揮濟州王櫻保濕亮肌力,就算素顏示人,也能展現水漾透嫩的櫻花美肌。


♥ 濟州王櫻透嫩素顏霜 (HK$180 / 50ml)
最要留意既就係呢個即時綻放出櫻花氣色既素顏霜,富含濟州王櫻萃取,更帶有輕盈質感的粉嫩色調,透出自然粉嫩的膚色。


♥ 濟州王櫻水潤啫喱面霜 (HK$180 / 50ml)
配搭埋啫喱面霜,擁有輕盈彈潤的啫喱質感,令肌膚綻放水漾亮澤。


以7:3既份量使用。


肌膚粉嫩得黎唔會死白,有輕微修飾膚質既效果,保濕力唔錯,妝前用黎打底都好合適。
亦可以單用,布唔化妝都帶出有如濟州櫻初綻既素肌感,仲唔洗落妝添。

#粉嫩櫻花肌 #濟州王櫻郵局 #innisfree濟州王櫻 #innisfreeHongKong

顧客服務熱線:3758 2988 網址:http://www.innisfree.com

「以上試用品由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...