2018年9月26日 星期三

TALIKA新品發佈‧Genius Light x Time Control+

唔知大家認唔認識TALIKA呢個牌子,初認識係因為佢地既睫毛產品,之後發現美容儀器簡單易用,又有即時效果,非常深得我心。

TALIKA 早前又舉辦左新產品 Genius Light 及 Time Control+ 既發佈會。
再一次同瑞士實驗室合作,領先結合光學美容及EMS電刺激技術於美肌儀上,EMS美肌儀系列現已於網店有售。


♥ GENIUS LIGHT®智慧多效光學美肌儀
首部受美國國家航空航天局(NASA)和瑞士電刺激醫學研究的專利技術啟發既面部美肌儀。




首次將光學療法配以電流脈衝研發出具八種美容方案於美容儀GENIUS LIGHT®智慧多效光學美肌儀!


以微電流、電離子-電離子、電離子-反電離子加上橙光、紅光、綠光、藍光,結合出八種針對處理肌膚問題既美容方案。
淡化幼紋和皺紋、緊緻提升肌膚、補充肌膚水分、改善肌膚色、局部刺激體內微循環、為肌膚舒緩放鬆。
離子電滲療法,增強美容護理的肌膚滲透比率和效果,以反向離子電脈消除表皮毒素,加強皮膚對抗外來污染侵害的能力。
都可以通過面部美肌儀做到架!

啟動美容儀後揀返你所需要既美容療程,向面部噴灑溫水進行保濕,或使用你常用的護膚面霜或精華,將美容儀放在臉上,按中央按鈕啟動預選程式。
如果需要同時進行微電流,就要啟動EMS,療程會自動停止,有需要就可以再揀另一個美容療程。

我即時試左排毒,感覺有少少微暖感,配合有舒緩效果既紅光,短短2分鐘,感覺又幾唔錯。


♥ Time Control+ 眼周時光逆轉儀
同美肌儀一齊面世既重有針對眼周既時光逆轉儀,以橙光、紅光、綠光配合電流脈衝技術 (Electrostimulation - EMS) 功能,促進眼肌微循環,舒緩眼部疲勞,激活骨膠原增生。


而我一直都好鐘意,久原久就回購既豐盈捲曲睫毛增長滋潤液亦都換上左新包裝,非常可愛呢!


更多資料:
Talika官網: http://www.talika.com/
Facebook: http://www.facebook.com/TalikaHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...