2018年9月3日 星期一

海洋修護專家‧PHYTOMER開幕活動

海洋修護專家PHYTOMER係The ONE正式開幕啦!


8.18 Phytomer Grand Opening 嘉賓 Elaine 姚子羚 親身黎到現場分享佢使用 Phytomer 護膚產品既心得。
近睇都覺得Elaine肌膚飽滿有彈性,柔滑細緻,真係好靚呀!



PHYTOMER以具有提升三倍修復力量之獨家專利成分OLIGOMER®為核心,並於法國無污染之純淨海洋聖馬洛中,以藍藻史前岩石中分離得出、自鱈魚角岩石中的沉積物內,擁有賦活肌底核細胞之原始微藻,這項應受性高、對肌膚無毒性、能與皮膚組織完美兼容的海洋活性成分,能有效對抗自由基和炎症,由根源中修復皮膚健康狀況。

皇牌產品,Phytomer Oligoforce Advanced 係第二代小海洋濃縮精華,每日晚間使用,連續使用五晚後,皮膚色澤變得均勻淨白、毛孔更是細緻,尤其細紋也撫平了不少;持續使用,肌膚重新啟動每個細胞力量!


另外要推薦的就是這枝 Rosee Visage Toning Cleansing Lotion 玫瑰爽膚潔面露。
佢係二合一既卸妝水,兼備爽膚水巧效,適合任何皮膚及敏感肌膚,有清潔及爽膚作用,又可作導出導入保濕水使用。


開幕當日,即場示範幫Model卸左半邊妝,真係非常快捷乾淨,卸妝後既肌膚依然水潤飽滿,真係好唔錯呀。


好開心認識左呢個充滿海洋氣息既品牌,你地都快D黎到The ONE,為肌膚煥發重生之旅啦。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...