2018年9月27日 星期四

輕熟女護膚恩物@Curél皇牌產品緊緻抗皺滋潤面霜

隨著年齡增長,肌膚細胞既新陳代謝逐步減慢,真皮層的彈性纖維亦容易被破壞,促使肌膚漸漸失去彈性。
皺紋、肌膚鬆弛等衰老徵狀就會漸漸浮現。

雖然外表睇唔出我既實際年齡,但最近唔覺意睇返岩岩寫Blog既相,當時既膚質真係細緻唔少呀。
當頭棒喝,保養真係要再做好D呀。


Curél緊緻抗皺面部護理系列
【皇牌產品】Curél 緊緻抗皺滋潤面霜 (建議零售價:$280 / 40g)



緊緻抗皺面部護理系列配方採用獨特「深層抗皺修復技術」配合「羅漢柏精華」、「植物性細緻肌膚成分」以及保濕成分,深入肌底修復肌膚彈性纖維有效改善並減退皺紋,讓肌膚回復緊緻細嫩。


乾燥敏感肌膚理應多加注意,由於肌膚很容易受到外來刺激而引致肌膚保護屏障功能變差,破壞肌膚彈性纖維。

脆弱的肌膚卻容易因刺激而變得敏感,出現紅腫、痕癢不適等敏感徵狀,因此不少敏感肌人士在處理皺紋及衰老徵狀時都面對不少苦惱。

Curél 緊緻抗皺滋潤面霜通過臨床抗皺測試,証實有效於8星期提升肌膚彈性、減退皺紋及細紋。


豐盈面霜含高濃度保濕配方,深層滋潤讓肌膚回復高密度水潤狀態,質地雖然觸感較為厚身一點,純白色乳霜依然柔和,搽係皮膚上感覺非常軟綿綿,好舒服>////<


質地非常順滑好推,搽完肌膚感覺滋潤得黎唔會油,依然通爽透氣。
「Ceramide功能成分」及桉樹精華,幫助深入滲透至肌膚角質層,有效修復鎖水屏障及長效保濕,肌膚變得水潤飽滿並富有彈性,加上唔錯既修復肌底彈性纖維,從眼周、唇邊以至全面的肌膚都回復緊緻。


Curél官方網站: http://www.curel.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...