2018年4月16日 星期一

柔柔軟軟綿花糖肌養成@Naris REJUARNA系列

黎緊又去日本啦,唸起上次去到既Dry爆肌,今次真係要做好準備。
日本天然護膚品牌 Naris Cosmetics 創立於1932年,以「天然成分萃取」為研發目標,擁有具400項生產技術及專利成分和5000種天然成分。設有自家製造廠,全線廠房均使用飲用水級別之六甲山系純淨水源,並取得環境管理系統ISO 14001認證。實現「無香料、無色素、無礦物油」產品,確保給肌膚高功效與安心的護膚品,穩定和維持肌膚長遠的美麗與健康。


今次試用佢最新既REJUARNA系列,萃取紅石榴花天然成分,保濕‧抗氧‧修復‧提升細胞免疫力‧柔軟肌膚一次過:)
♥ 紅石榴花萃去角質化妝水 (HK$223/180ml)
♥ 紅石榴花萃保濕乳液 (HK$334/30ml)



REJUARNA系列有兩個好重要既護膚成分,分別係:
-紅石榴及紅石榴花萃取
主要係可以提升肌膚含水量,提升肌膚表層既透明質酸代謝循環及新陳代謝率,肌膚自我防禦能力強健。仲可以改善粗糙膚質,令肌膚柔軟有彈性。

-專利技術iPF Liquid RJ
以嶄新iPF科技研發而成的專利iPF Liquid RJ成分,蘊含高濃度維他命B6,主要係滋潤保濕並提升肌膚水分含量。促進肌膚新陳代謝,提升肌膚免疫力,並加強自我防禦能力,令肌膚維持健康平衡狀態。


♥ 紅石榴花萃去角質化妝水 (HK$223/180ml)
針對膚色暗沉、過厚角質的膚質而設。
兩大主要成份加持之下,滋潤度不用置疑,同時仲可以溫和咁去除肌膚表層老化角質和枯死細胞,令後續護膚品更吸收。


有全新包裝貼紙。


係我鐘意既泵裝,方便衛生。


做左個貼紙小測試,TYPE A係未用去角質化妝水前貼上手背,TYPE B就抺左去角質化妝水之後貼上。
睇到TYPE A貼左好多老化角質出黎,而TYPE B就明顯乾淨。
證明去角質化妝水真係可以溫和咁幫肌膚帶走老化角質。


一般水狀質感,但吸收力同保濕度都好唔錯。


大約用兩泵份量沾濕化妝棉,抺全面及頸部,一抺過肌膚即時感覺飽飽滿滿,好有水潤感,等佢吸收後再摸上手真係好滑>////<
肌膚好有煥然一新既感覺。


♥ 紅石榴花萃保濕乳液 (HK$334/30ml)
幫肌膚築起保濕保護層,阻擋外界帶來的傷害。
除左兩大主要成分,仲加入褐色鐘花樹皮提取物及蜂王漿發酵液,抗炎、並促進膠原蛋白及透明質酸合成,令肌膚回復滋潤透亮。


獨有iPF乳化配方,乳液一推開就迅間滲入肌膚內,感覺非常正。


搽上面既保濕度非常足夠,又唔會太笠,築起肌膚保濕保護層,阻擋外界帶來的傷害。
每次搽完都感覺柔柔軟軟,養成綿花糖肌不日可待。

莎莎獨家代理
顧客查詢熱線:2505 5023

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...