2018年4月5日 星期四

防曬立即補‧溫和呵護乾燥性敏感肌@Curél

自從有左白蝕之後,我好勤力補防曬。
每次補防曬既時候,都會有人問,點樣補防曬架?

其實一般情況下,我都係印走面上油分,將水潤度比較高既防曬霜係手上推開,薄薄按壓上面,但最近收到Curél 既新產品,令我補防曬更加方便♥


輕透保濕定妝蜜粉(透明) Loose Face Powder ($180/ 4g)



今次Curél 推出的蜜粉同時具備保濕、遮瑕/提亮及定妝三大功效,專為乾燥性敏感肌膚人士而設。
溫和的配方,無香料、無酒精、防敏感(通過敏感測試)兼防刺激(已對乾燥性敏感肌膚進行貼布測試)
SPF 23 PA++ 物理性防曬配方,阻隔紫外線侵害同時也不會對肌膚造成刺激。


盒仔細細,非常方便帶出街:)
三大功效又夠哂實用。

- 高效保濕
首創「Ceramide 保濕蜜粉配方」將高效保濕的「Ceramide 功能成份」注入每顆蜜粉,革命性為你的肌膚⻑效保濕並有效預防乾燥,為您的妝感保持水潤透薄。
- 細緻遮瑕 及 完美提亮
除了革命性的保濕溫和配方外,「Curél 輕透保濕無瑕/定妝蜜粉」的幼細粒子富空氣感,能做到細緻地修飾面上瑕疵及毛孔、完美地撫平粗糙肌膚改善暗啞膚色及透薄地遮瑕降紅。

- 持久定妝
「Curél 輕透保濕無瑕/定妝蜜粉」能為您為締造持久貼服的明亮無瑕妝容,省卻脫妝及出現
油光的煩惱。


設計亦好貼心,輕輕按壓已經可以取粉,唔洗倒黎倒去,單手已經搞得掂。
粉質好滑好幼細,摸上手感覺清爽舒服。
*當網層內的蜜粉減少,請將粉盒倒轉讓蜜粉能沾到網層上。


再加上親膚粉撲設計,觸感非常之柔軟舒適,直接沾取蜜粉上面,連掃都唔洗另外帶。
蜜粉感覺輕柔透薄,上面會稍稍修正到泛紅,但不減光澤感,亦唔會改變本身膚色,非常唔錯。

官方建議在塗抹 Curél 輕透保濕 BB 霜 (明亮肌/自然肌)後配合使用,以達致最佳遮瑕及定妝效果。
我自己就比較習慣用粉底液,岩膚色D呀嘛。


而家補防曬,印一印油就可以直接上蜜粉,加強防曬之餘,唔會破壞本身既妝容,仲可以加強定妝效果同保濕。
一舉多得,所以最近日日粉不離身,一於帶埋你去日本玩。

為配合不同膚色均能締造自然無瑕妝容,「Curél 輕透保濕無瑕蜜粉」仲有明亮及自然顏色可以揀架。

屈臣氏 獨家發售
產品查詢電話: 2866 3776
網頁: http://www.curel.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...