2018年2月15日 星期四

新年前最後衝刺@Health+「黃金磁叉通經絡瘦身療程」


新年前,最後衝刺去左Health+做佢地「黃金磁叉通經絡瘦身療程」。
係油麻地地鐵站一出就係,位置都幾方便就腳。




房間感覺乾淨整潔。


Health+「黃金磁叉通經絡瘦身療程」主要係改善鬆弛及水腫問題。
磁叉既磁力可以帶動血液微循環兼排走毒素,再配合Health+治療師既按摩手法,達至通經活絡、解除肌肉緊張狀態、疏通淋巴阻塞、消除疲勞等既效果。

我一路食緊中藥,水腫極嚴重,治療師幫我按既時候,真心係有痛不欲生既感覺T^T
短短30分鐘,我覺得超漫長。
但痛則不通我係明既,忍下啦!


做完除左消咁D水腫,肌膚都更有活力同光澤感。
我既水腫可能比較勁,療程後既1-2日都痛痛地,散瘀大約一星期左右先散。
不過的確感覺對腳輕左,個感覺係OK既。

地址:
Health+ 養生美容專門店
九龍彌敦道555號九龍行1702室
https://www.facebook.com/hkhealthplus

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...