2018年2月27日 星期二

尋找櫻花的旅程@花瓣霧光櫻花妝


人生遇上第一棵係盛開既一棵櫻花樹♥
今次去沖繩,最期待就係櫻花啦,以往見到既櫻花樹都零零落落,今次係零落之中終於俾我見到盛開既一棵,真係好靚呀!

為左呢次既尋找櫻花之旅,我早有準備,俾我搵到靚櫻花都要襯得起架嘛:)
shu uemura既幾件新品,絕對居功不少!


首先出場既係以petal skin花瓣霧光粉底液為基礎,研製出既petal skin花瓣霧光氣墊粉底,讓妳可隨時隨地塑造零毛孔的霧光妝感。
充滿春日既柔和感覺既妝容,配上淡淡既粉紅色包裝,係春天呀!!!


♥ petal skin 花瓣霧光氣墊粉底SPF25 PA+  (HK$380/13ml)

液粉蛻變配方結合雙重日本櫻花成分,獨特的粉底液配方從液態變成粉狀,粉底色素平均分佈,形成一層輕盈透薄的底妝,同時締造無瑕霧光妝感。

膚質修護液可以均勻分佈柔滑色素,達致淡雅效果。
以幼細礦物色素微粒,塑造透薄無瑕的覆蓋度,與肌膚完美融合。
加上柔焦粒子,打造出零瑕美肌。
深海水源,幫肌膚瞬間補水,保持妝容既持久度。


除左粉體本身,petal skin氣墊粉撲以四層物料組成,使妝容更均勻細緻,創造零毛孔妝感。


我右邊面既瑕疵比較多,用氣墊粉撲以按壓手法上妝,肌膚觸感非常舒服。


用氣墊粉撲上妝已經遮到7-8成瑕疵,獨特粉底液配方會從液態變成粉狀,令粉底色素平均分佈,打造出非常柔滑既妝感。


♥ petal 55 粉底掃 (粉紅色) HK$450@

超好評既petal 55 粉底掃,都換上左春日既粉紅色,相信虜獲一眾少女心。
設計啟發自經典「27 山羊毛」化妝掃,以合乎人體工學的特別花瓣形狀,30秒快速締造貼服零毛孔妝感而不留掃痕。


左邊面瑕疵比較少,我就用petal 55打造比較透薄既妝感。


三、兩下手勢,已經完成左個底妝,完全無粉痕,連眼蓋、鼻翼等既細緻位都可以照顧到。


妝感比氣墊粉撲黎得透薄,大家可以是乎肌膚狀況選用合適既上妝工具。


底妝完全唔需要再上碎粉,感覺都非常清爽。


無瑕持久既透薄妝容,從內到外綻放柔和光澤,絕對配得上櫻花既美。
我完全愛上呢個妝感呀,今次既沖繩之旅,每一日既底妝都係佢:)


♥ POREfinist² 櫻花喚肌潔顏油

化妝之外,最緊要落乾淨妝。
「潔淨是彩妝的第一步,同時亦是最後一步。」
幾經蛻變後既全新升級配方,採用精心挑選的雙重日本櫻花複合物,由櫻花花瓣及櫻花清酒萃取物組成,有助加快新陳代謝,減少污垢積聚,兼具抗氧化特性,令肌膚和毛孔保持潔淨。
蘊含最小油分子,有效卸除頑固彩妝,從根源對抗毛孔問題。

清新既花香味,就好似置身櫻花庭園咁,放鬆身心。
卸妝同時深層潔淨毛孔,洗完肌膚感覺水潤清爽。

我已經踏入春日既步調啦。


shu uemura Facebook Fan Page連結: https://www.facebook.com/shuuemura.hk
shu uemura 網頁連結: http://www.shu-uemura.com.hk
shu uemura 微博: http://weibo.com/shuuemurahk
shu uemura Instagram: http://instagram.com/shuuemurahk#

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...