2018年1月30日 星期二

空氣感SK-II 面霜‧無負擔冬日肌膚保養

身為Blogger,我最鐘意緊係試新野,識得我既朋友都知道我一有新產品就一定要試下既XD
今個冬天又俾我發現左一款絕世好Cream啦!

R.N.A.保濕面霜
SK-II R.N.A.輕盈立體緊緻精華霜 (HK$780 /50g, HK$1,140 /80g)

今年天氣時熱時凍,加上我既年紀都慢慢增長緊,肌膚真係有少少適應唔到天氣既變化,搞到出現脫皮既狀況,面頰仲乾到有D痛,真係咁耐以黎都未試過呀T^T



係我甩哂皮、乾到上粉一達達既時候...
我無所不用其技,狂敷Mask、將D Cream厚敷上面、粉底溝精華上妝...
但都無乜效,係絕望之際就收到【SK-II R.N.A.輕盈立體緊緻精華霜
搽咁多野都無用,主打輕盈既SK-II 面霜我當然唔敢抱太大期望咁試啦,點知...係驚喜呀!


如果今個冬日只可以揀一款 Cream傍身,就絕對係SK-II 面霜啦!


睇外表同SK-II STEMPOWER 肌源緊緻精華面霜有8成似,唔睇字都唔知係新野XD
主打保濕同緊緻,當中注入全新研發的鎖水結構「Radical New Age 複方」,令肌膚表面佈滿水凝網,將 PITERATM、綠球藻萃取物、棕櫚醯五肽-4 等珍貴成份牢牢鎖住,給予肌膚長達 12 小時的強效保濕。

SK-II 呢款面霜最殺食既地方就係佢既質感!
以為面霜一定要夠厚身、夠油、黐笠笠咁先叫保濕? Nonono!!!
SK-II 呢款面霜保濕之餘,質地好似空氣咁輕盈,好輕好舒服,上面零負擔,仲被譽為「#空氣霜」。


望落係比精華稠少少咁多多,但拎既時候既無重感仲輕身過精華。


甚至比我夏天用開既面霜,質地都黎得更輕薄。


我做左個小測試,將我夏天用既面霜同SK-II 面霜係手上同時推開,再放上羽毛。
SK-II 面霜條羽毛一郁就飛走左,另一款面霜仲痴住。
SK-II 面霜真係又輕又唔笠呀,絕對配得上空氣霜呢個稱號。


而且一推開就極速吸收,唔會搞到塊面黐笠笠。
我非常驚喜SK-II R.N.A. 面霜既輕盈質感,而且佢做到真正既保濕效果,搽左兩日已經改善到我乾燥脫皮兼上唔到妝既情況。
收到SK-II 面霜之前狂敷Mask、將D Cream厚敷上面,搞左成星期都唔掂當,SK-II 面霜輕鬆幫我解決哂,為肌膚帶來無負擔既緊緻滋潤感。

[SK-II R.N.A. 輕盈立體緊緻精華霜 2018 年全新上市]
無論係追求保濕、滋潤或緊緻肌膚,SK-II R.N.A. 面霜都可以滿足到你,輕盈既質地加上無負擔既緊緻滋潤,想更加了解自己肌膚,仲可以即刻預約Magic Ring測試,根據膚質打造個人美肌方案:https://goo.gl/DzaqGf

想知道更多可到SK-II 官網 www.SK-II.com.hk
銷售點:
SK-II概念店及全線美容專櫃
太古城中心232舖 Tel. 2670 2633
九龍九龍塘又一城G層22號舖概念店 Tel. 3104 0263

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...