2018年1月18日 星期四

水彩風春日彩妝@RMK

最近終於感覺到D溫意,又係時候物色一下春日個妝容啦:)

早前出值左RMK 全新「CHIC LIGHT SPRING」春日彩妝系列,以飄逸既水彩色為靈感,帶黎有如空氣般輕盈既妝感,即刻去體驗一下啦。




RMK 全新「CHIC LIGHT SPRING」春日彩妝系列主要有:
W Water Eyes Color Ink 水彩雙色眼影棒 (HK$330@) 全新10款
Multi Paint Colors 多功能胭脂唇蜜 (HK$270@) 全新7色
Glow Gel 水亮啫喱 (HK$190@) 全新2色 *限量發量
Nail Polish 指甲油 (HK$140@) 全新6色 *限量發量


當日即場試哂咁多款新品之餘,仲請黎Artist即場用水彩幫我地畫底個靚妝:)
好切合主題呀!


W Water Eyes Color Ink 水彩雙色眼影棒 (HK$330@) 全新10款
輕盈水漾既質感,一枝兼具啞緻+亮澤色調既雙頭眼影棒,色調輕柔,有如水彩色一般通透貼服,好有春日氣息。


07 Spicy Yellow 係模特兒使用色,個人感覺有少少沙漠風情,日常用只要範圈搽返細D,就已經好靚,可以做打底色,或者混合其他色用都好易襯。
02 French Mauve 我就揀左呢隻色做配搭,豆豉眼非常需要將眼睛畫出黎XD
帶少少偏藍調既紫色,非常襯我岩岩染既髮色,用黎做眼線一流:)


而我最終揀左02 French Mauve,貪佢一枝就可以化好成個眼妝。


用Pearl Color幫成隻眼打好個底,換換另一邊啞緻色畫眼線,眼妝輕鬆完成,仲好特別、好清新。
如果想實色D都可以用Matte Color先在眼皮打底,再重疊上珠光質地既Pearl Color,就係模特兒示範出黎個種效果。

記得加埋Glow Gel 水亮啫喱 做打亮,佢既閃爍度非常細緻,上眼感覺好柔和,柔柔既打亮效果令眼妝變得好溫柔。


Multi Paint Colors 多功能胭脂唇蜜 (HK$270@) 全新7色
Creamy質感既霜狀胭脂,推開變成霧氣感既胭脂色,更可用作唇妝,啞緻霧面感,好似天生既柔嫩櫻唇。


幸運地抽中左模特兒使用色 01 Pink Poem,好天然感既顏色,做胭脂好似完全同肌膚溶為一體,上唇真係改善左唇色,但又唔覺搽左野既感覺。


Nail Polish 指甲油 (HK$140@) 全新6色 *限量發量
加埋個指彩,我一向對粉紅色有D偏見,但呢隻EX-02 Lazy Sunday我越睇就越鐘意XD
中等明度同彩度,唔算白淨既我搽出黎都Handle到。


簡簡單單幾件妝物,令冰冷既寒冬,即使溫化:)


柔和水彩風既春日妝容,水彩雙色眼影棒係成個系列我既最愛,眼妝變得好清新,眼線原來唔洗黑同啡畫出黎都可以咁亮眼。
淡淡既胭脂唇色令妝感好天然,成個妝洽到好處:)

RMK網頁:https://www.rmk.com.hk/
RMK Facebook Page:https://www.facebook.com/RMKHONGKONG/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...