2018年1月16日 星期二

中藥‧內外調理‧治療頭部皮膚問題@德善健髮

[德善健髮]

所謂煩惱絲其實真係帶左唔少煩惱俾我^^"
Yandy頭髮一向比較薄同幼,岩岩算係解決左頭髮毛燥既問題,就到一直困擾住我既頭油問題。


最近認識左呢間以中藥藥粉處理其頭皮問題既德善醫療集團。
德善健髮療程百份百純正及一級上等藥材煉製成獨有外敷料,進行頭皮外敷治療,外敷治療是針對不同人士的頭部皮膚問題,如脫髮、頭瘡、頭油、斑禿、頭皮屑等,即時調配百份百純正的中藥藥粉處理其頭皮問題,中藥珍貴成份多達七、八十種藥材。




上到去環境清新開揚,自然感既裝潢令成個感覺好舒服。
填好哂資料治療師就帶我入房用儀器幫助,睇下我既頭皮出左咩問題啦!

呢個儀器會將頭皮放大,治療師就可以分析頭皮既狀況。
1:1 就睇到頭皮現況。
之後放大60倍,就可以清楚睇到頭髮既數量同密度。
最後放大200倍睇埋毛囊既健康狀況。

對比返健康既頭皮樣本一睇,Yandy既情況係頭皮既油脂分泌比較多,已經阻塞左毛囊,令頭髮開始缺乏營養而變得弱小,而且油脂仲壓住左D新生頭髮,髮絲過於幼弱、扁塌,所以望落就唔夠豐盈,成日覺得髮量太少。頭皮仲有少少敏感泛紅,唔及早處理,就會變成脫髮問題啦。

之後中醫師會幫你把脈睇返可以用咩內在調理,佢地都自己生產左唔同既中藥膠囊,連個膠囊都係用粟米整,對消化比較好,外敷內服,雙管齊下就更快見效啦。

經過一輪檢查,就去到療程房間啦,呢到睇落好似髮型屋咁,但就一間房一個位,好似入左VIP房咁。

基本清今潔頭皮後,就會進行頭皮外敷治療,今次主力幫頭皮消炎同控制返頭油分泌,所有中藥都係即時溝出黎既。
中藥有少少和暖咁搽上頭皮,味道都幾濃郁,一人一房真係免除唔少尷尬。


過程中專業治療師會利用不同的先進儀器協助,使頭皮毛孔完全吸收到中藥的有效成份,直達相對應臟腑,我就入左呢個蒸爐狀物,都係暖暖地咁,感覺都幾舒服。
蒸完就洗返走D中藥,但中藥味都會留係頭髮幾日都聞得到,至少你要唔討厭中藥味。


洗完吹乾其實同一般護髮過程都幾相似,只係將焗油個PART變左焗中藥。
做完一次德善健髮療程,其實真係無太大既感覺,始終中藥既野都需要時間。
就好似我面上既白白一樣,都係食左幾個月中藥先開始睇到效果。

德善健髮提供全方位的診斷、治療及護理服務,除左外敷治療,針對不同人士的頭部皮膚問題,如脫髮、頭瘡、頭油、斑禿、頭皮屑等,仲有內在調理,幫助你由內至外改善頭皮健康及頭髮生長問題。

關於德善健髮更多資料: http://www.chineseessencehc.com/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...