2017年2月15日 星期三

發酵‧發出好膚質@KOSÉ COSMEPORT黑糖精系列

岩岩過完新年、情人節,瘋狂咁吃喝玩樂之後,又係時候收拾殘局,我講緊你掛住去玩,作息亂哂,落妝是是但但,保養又無做足,仲未計偷偷放縱乜都食哂落肚既應節食品,皮膚差左好正常者!

之但係,過節喎,開心事黎既,皮膚差左咪養返好囉:)
28日後又係一條好漢。


口碑一向唔錯既KOSÉ COSMEPORT,最近就推出左全新黑糖精系列。
價位非常親民,最貴既美肌凝露都不過係$109者,以上全包都係講緊$336,幾封利是錢已經夠入手,學生sis都負擔得起。

主打發酵黑糖精華,深入滲透及滋潤每個角質層單細胞,提高肌膚鎖水能力,養出天使嫰肌般水凝,剔透同光澤感。




黑糖精深層清潔濃黑洗面膏 (建議零售價 $59 / 130克)

成份及功效:
♥ 發酵黑糖精華:滲透每一個角質層單細胞,鎖水保濕。
♥ 炭:吸收肌膚多餘油分,同時緊緻毛孔,打造光滑細緻美肌。
♥ 面膜泥質地:深層清潔,徹底清除毛孔中的污垢和老舊角質,細緻泡沬帶來清新舒適的潔面體驗。
♥ 雙重透明質酸:以兩種大小不同的透明質酸鈉及水解透明質酸,滲透深層肌膚。
♥ 無礦物油、酒精,不刺激肌膚。

洗面膏起泡力一般,直接用手打泡比較攰,所以我都係用起泡網幫幫手。
洗起黎有種乾淨既感覺,好似毛孔入面D污糟糟都洗哂出黎咁,過水後唔繃緊,保濕功效唔錯,平用唔心痛,落力D打泡啦。


黑糖精透潤精華化妝水 (建議零售價 $79 / 180毫升)

成份及功效:
♥ 發酵黑糖精華:深入滲透及滋潤每個角質層單細胞,提高肌膚鎖水能力。
♥ 雙重透明質酸:以兩種大小不同的透明質酸鈉及水解透明質酸,滲透深層肌膚,提供極緻保濕效力。
♥ 保濕因子:為肌膚注水補水,由內至外豐盈飽滿。
♥ 弱酸性、無香料添加、無色素、無礦物油,天然呵護美肌。

化妝水質地好水,搽上面好快就吸收,感覺好輕好清爽,但又有足夠既水潤度。
我鐘意量少次多咁用,每次係手心倒少量WARM UP再壓上面,輕拍幾下就吸哂,再重覆直至Feel到肌膚飲飽水,我通常2-3次就夠哂水潤,肌膚摸落軟綿綿,充滿彈性,仲有種通透感,肌質UP+++
價位非常抵用,久不久用黎做返次Toner Mask都絕對唔會心痛,唔想投資太多既sis可以由呢枝入手。


黑糖精超濃厚水潤凝膠面膜 (建議零售價 $89 / 4片)

成份及功效:
♥ Bemliese:以日本優質面膜紙,配合濃厚的美容精華,緊貼臉部,每吋肌膚都得到滋潤。
♥ 發酵黑糖精華:滲透每一個角質層單細胞,鎖水保濕。
♥ 雙重透明質酸:以兩種大小不同的透明質酸鈉及水解透明質酸,滲透深層肌膚。
♥ 保濕潤澤因子:注水補水功改善乾燥肌膚,由內至外豐盈飽滿。
♥ 雙重膠原蛋白:兩種膠原蛋白仿膠原蛋白、水溶性膠原蛋-令肌肉飽滿緊緻,改善暗啞問題,持續有彈性。
♥ 温泉水GL(甘油):促進肌膚新陳代謝,令肌膚柔軟水嫰。
♥ 弱酸性、無香料、無色素、無礦物油,細緻保護肌膚。

Mask我唔到最惡劣既狀態我都盡量唔想敷...
主要因為我個齊劉海夾起太耐會中間分界,唔洗頭係處理唔到既...>.<
不過要做既野始終都要做,敷一次面膜幫肌膚即時叉叉電都要既。

呢款精華量都幾多,但不至於會滴,邊敷可以邊做下其他野。
鐘意佢個質地,厚薄岩岩好,敷起黎好貼面,剪裁亦岩岩好。


黑糖精水潤彈力美肌凝露 (建議零售價 $109 / 90克)

成份及功效:
♥ 發酵黑糖精華:每個角質層單細胞都受到滋潤,鎖水保濕力更強。
♥ 雙重透明質酸:透明質酸鈉及水解透明質酸,兩種大小不同,滲透深層肌膚。
♥ 濕潤澤因子:提供注水補水功能,皮膚由內至外豐盈飽滿。
♥ 雙重膠原蛋白:兩種膠原蛋白仿膠原蛋白、水溶性膠原蛋,令肌肉飽滿緊緻,水潤光澤。
♥ 牡丹皮提取物:促進肌膚新陳代謝,均勻膚色,維持水嫰肌。
♥ 弱酸性、無色、無礦物油,無添加護膚。

凝露既質地好得意,會自然平滑咁包裹住肌膚,

搽上面推開會慢慢變水狀,推開既時候有滑嘟嘟既質感,好似有幾層水係面上滑動既感覺。
搽完既感覺係屬於厚實感比較重既類型,我自己比較鐘意晚上先用呢類,成晚都咁保濕。
但早上我就唔太鐘意呢類質地,一來要等佢慢慢吸收,二黎又驚上妝會出擦膠屑。不過佢so far係冇起屑屑既。

我用左兩星期左右,素顏時都真係感覺到肌膚有光澤左,滋潤度夠得黎感覺舒服唔笠,毛孔飲飽水都收細左。
而上妝後持妝度亦有加持,成日唔補妝既狀態下,個妝返到屋企都仲keep到7成。
非常值得入手既抵用之選:)

情人節過後,都要繼續靚落去♥

更多資料:

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...