2016年10月6日 星期四

從天然出發‧手造天然有機保養@Timeless Organics

近年越黎越注重天然、有機,連保養品都主張手造夠哂True:)

Timeless Organics 手造天然有機護膚品 相信會係唔錯既選擇。
♥ 特效保濕潔面液 (HK$188 / 236ml)
♥ 淨肌修復爽膚噴霧 (HK$168 / 118ml)
♥ 強效保濕亮澤精華 (HK$368 / 29ml)
♥ 保濕緊緻排毒面膜 (HK$278 / 118ml) x 面膜功效增強配方  (HK$168 / 118ml)




♥ 特效保濕潔面液 (HK$188 / 236ml)
100%天然 & 84%有機認證成分*

產品含超過 9 種天然有機精油,不阻塞毛孔,更能深入滲透肌膚表層,供每日所需的主要營養及水分,保持全日滋潤,並有助修護及滋潤乾燥和敏感肌膚。
具有強效潔淨、保濕和修護功能,不會令肌膚流失所需水分而引致乾燥,使用後不會感到繃緊。

起泡量不算多,洗起黎感覺溫和,散發淡淡薑味,很適合秋冬季使用。


♥ 淨肌修復爽膚噴霧 (HK$168 / 118ml)
100%天然 & 99%有機認證成分*

產品含有機蘋果醋,具有強效排毒及淨化功能。也含多種天然古源精油,如乳香精油和沒藥精油,幫助修復肌膚、平衡水分及油脂分泌。配方有效軟化肌膚,令養分更易被肌膚吸收,為整體護膚程序提升功效。

個人非常偏心噴霧類既產品,貪佢夠方便嘛,呢枝噴起黎霧化平均,範圍岩岩好半面左右,唔會噴到D頭髮濕笠笠,淡淡花香味都幾舒緩,一噴就吸收,感覺清爽,有提亮膚色既效果,膚質感覺都細滑左唔少呢!


♥ 強效保濕亮澤精華 (HK$368 / 29ml)
100%天然 & 89%有機認證成分*

產品含多種強效天然有機保濕精華油,有助保持肌膚全日水潤。也含維他命 C 及沙棘油,具有強效抗氧化功能,瞬間滋潤肌膚、提升亮澤,有助修護及滋潤肌膚。

呢枝個泵唧個下好易噴出黎,用既時候要小心D。


配方質地清爽輕盈,吸收唔錯,雖然薑味我唔太喜歡,但效果好即時而且Keep到大半日,用完之後肌膚綿綿軟軟咁。


♥ 保濕緊緻排毒面膜 (HK$278 / 118ml)
100%天然 & 78%有機認證成分*
♥ 面膜功效增強配方  (HK$168 / 118ml)
100%天然 & 94%有機認證成分*

皇牌「保濕緊緻排毒面膜」能減少細紋、皺紋和暗瘡、淡化色斑、痘印及解決不均勻膚色。
產品含生物活性膠原蛋白胜肽及多種優質天然成分,幫助所有類型肌膚補充水分及滋潤、回復緊緻、軟化表層、修護及增生細胞。也含有機薄荷葉粉,促進血液流至肌膚表層有助排毒及肌膚細胞增生。
面膜獨特之處在於能調較自己喜歡的厚度和濃度,以 100%天然有機成分提煉而成的粉末,再加入水或醋,就能感受到面膜的保濕緊緻威力!

當然,用特別為面膜研製既面膜功效增強配方代替水/醋,更可令功效倍增,更容易比肌膚吸收面膜的養分及精華。


以1:2比例調配,1份面膜粉、2份面膜功效增強配方。
第一次溝,我溝左2份粉,係夠我同男友一齊敷架XD
面膜粉講唔出係咩味,但唔難聞既,係個色核突少少,而面膜功效增強配方係帶少少醋味,滑埋之後其實都幾似平時用既海底泥Mask。


敷上面有少少麻煩,可能我溝得太稀,減返少少水會好D,感覺好貼面,溝稀左都唔易滴漏。
帶淡淡茶葉、艾草既香味,慢慢變乾既過程會覺得好似肌膚收緊咁,敷既感覺都幾舒服,之後抺走面膜再過水,都唔難洗。最大感覺係肌膚緊緻有彈性左,膚質亦都變軟左。

雖然要溝完一輪先用得,但效果都值得花多D時間既,而且天然最緊要新鮮,要用先溝係好既。

整體我都幾鐘意Timeless Organics呢幾件產品, 效果、價位都合理,天然有機用趨黎亦都安心D,不過就要花多少少心機用,特別推薦淨肌修復爽膚噴霧,初入手必定會愛上:)



Timeless Organics所有產品都以全人手方式製造,絕無添加!

輕微顏色不同及出現油水分離乃正常現象,並不會影響其品質和效果,建議使用前搖勻!
產品保質期各有不同,分別為 12 至 24 個月。

網頁: http://www.reussiintl.com/collections/timeless-organics
Timeless Organics Hong Kong Facebook 專頁: https://www.facebook.com/timelessorganicshk
Instagram:Timeless_Organics_HK

銷售點:FingerShopping、千葉草、Love.SkinShop、WB Beauty Shop & Reussiintl.com
澳門區:Lohas Life

Showroom:九龍土瓜灣旭日街 17 號泰捷工廠大廈 10 樓 1011 室


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...