2016年10月13日 星期四

從頭皮出發@Moist Diane施展森林系美魔髮

染髮後的頭髮要好好的保養:)
特別是短髮,一乾旱起來就會亂飛亂撓,想整理好可不是易事。

日本美髮理者Moist Diane引入全新BOTANICAL森林系洗護概念,最近正式登陸香港啦!
風靡日本既森林系美魔髮著重清新柔順,充滿自然蓬鬆感,孕育出天然既仙氣,煥發健康亮澤既秀髮。


極緻修護洗髮露 (無矽) 及護髮素 *適合染燙或受損髮質



頭髮同頭皮帶密不可分既關係,好多市面既洗護髮產品都只照顧頭髮既需要,忽略左頭皮。
Moist Diane BOTANICAL森林系洗護系列則從頭皮出發,摒棄一切可用草本替代的化學物,以90%以上森林植物萃精華,天然摩洛哥堅果油作為洗淨成分。
不含Paraben防腐劑、石油系洗淨劑、礦物油、動物性原料、合成著色料及硫酸鹽。
從根源孕育亮麗秀髮。


日本既產品既精緻度令人心生好感,連泵位都精緻非常:)


透明既洗髮露散發植物既清香,聞到都覺得舒服,加上3倍豐盈泡泡,富有彈性同時包裹每一根秀髮仔細清潔,頭皮在清潔同時直接吸收花果天然精華。


一過水已經水潤柔順,髮絲根根順滑不打結。


吹乾後感覺髮質順滑得豐盈不扁塌,每根髮絲都保帶潤度,帶出自然的蓬鬆感。
而且感覺清爽,仲留有淡淡既植物香味,非常清新。

整體我都幾喜歡,特別係香味:)
由頭皮出發,好好孕育一把森林系美魔髮!

Moist Diane BOTANICAL現於萬寧獨家發售。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...