2016年8月23日 星期二

GNC訓住瘦‧瘦肌肉量UP+UP+UP+

減肥係女仔既終身事業,雖然Yandy都幾滿意抽脂既效果,但都係要Keep既。
近年運動風大行其道,做住運動當然會瘦得更靚,但對於懶小孩如我,除左做小精靈訓練員之外真係比較少郁動XD
但無論用咩方法減,我都堅持要安全!!!

來自美國的營養補充品領導品牌GNC,今夏推出Total Lean體重管理系列 – 日與夜配方組合,提供一動一靜兩種燃脂新策略,全日持續輕鬆燃脂。

Yandy因為唔受得咖啡因(日間配方有咖啡因成分),所以今次只試夜晚配方,睇下可唔可以訓住瘦。


與其節食、選用含有未標示或有緩瀉成分既減肥產品,不如改以更治本方式塑造美好身段。
新品CLA 晚間配方(HK$509.9),能於晚間身體靜止狀態下持續減少體內脂肪,成份含西番蓮,適合習慣晚間運動的人士,有助運動後甜睡。

系列均在美國生產具臨床證明,品質受到嚴格監控,消費者可安心服用,輕鬆實現全天候體重管理,於夏日展現完美線


密封式包裝感覺令人放心。


Size都幾大粒,味道有少少中藥味,係要用力一索先會聞到,所以個人感覺OK。
每晚臨訓前食4粒,我要一大杯水送先吞到。


我自己習慣臨訓前會係床上做5-10分鐘小運動,例如平版、凌空踩單車、45度角SIT UP...

CLA晚間配方就特別適合習慣晚間運動的人士,有助甜睡之餘,亦令身體肌肉得以充分休息。最主要既功效係可以透過減少脂肪積聚及增加瘦肌肉比例,從而促進基礎新陳代謝率達至實際纖型效果,對於通過飲食控制來減肥但成效不顯著的用家,效果特別明顯。

我好乖咁食左三星期左右,食完感覺晚上會比較口乾,可能加埋開左冷氣訓既關係。
食完順手飲多兩啖水先的訓就無問題了,而我個人覺得最明顯係水腫有改善,明明臨訓前飲左水,但出奇地消到水腫。

減肥效果其實唔係好睇得出,體重無特別大既變化,我一向每日都會相差幾磅上落,但都係範圍之內。
但我都覺得,畢竟肌肉不是一朝一夕就可以練成的,醫生亦都有建議我要增加一下肌肉量,我也志在輕鬆地維持體重就好了:)

Total Lean體重管理系列於香港GNC專門店及指定萬寧均有代售。如欲了解更多有關產品詳情,可向GNC產品銷售員或致電顧客服務熱線2299 3390查詢。

GNC網站:www.gnclivewell.com.hk
77日起,凡於GNC專門店選購Total LeanPro Performance 系列滿港幣$500元或以上,將可以免費換領Fitness First 健身中心7天免費會籍乙張。數量有限,先到先得,完即止。
「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...