2016年3月15日 星期二

粉底都可以好聰明‧SHISEIDO智能感應持久粉底

SHISEIDO智能感應持久粉底一推出已經係網絡上熱烈討論,即刻去推廣會了解多D先!


同一般粉底既固定結構好唔同,佢用左革命性嶄新結構既粉末網絡,唔會結到一舊舊架。
最神奇既地方係佢仲識得智能追蹤水、油分泌同你臉部既輪廓,自動均勻咁分佈係肌膚表面,咁個妝就夠哂均勻貼服啦。

對粉底既要求已經唔係單純既遮瑕及修飾肌膚,而是與原色肌膚完全融合,展現肌膚最真實的美麗。
SHISEIDO智能感應持久粉底用左尖端感應科技,同步及自動調節原本肌色及膚質,讓肌膚透現原真光芒。

顏色方面有Golden同Neutral兩個Tone,每款有4隻色。
Golden2/3就最岩亞洲人既膚色。
蘊合透明色素EX,保持素肌透亮光澤,唔會令肌膚變得暗啞架。
仲有微細貼服聚合物擊退油脂及汗水,由「控油粉末」吸收,等你成日都Keep住上妝時既完美狀態。

粉底仲加入左超卓護膚效果,嚴選有效締造健康膚色、保持肌膚完美狀態的護膚成分

♥金絲桃精華:有助預防肌膚粗糙,令修復肌膚,賦予柔滑美肌。
♥野生百里香精華:賦予抗氧化效果,抑制及抵禦環境壓力引起的乾燥問題。
♥水分感應聚合物及甘油:高度補濕成分,有助鎖水補濕。

再加埋SPF20PA++ 防曬功能,輕薄防曬不油膩,適合日間使用。

樽身既設計都落足功夫,泵口位係側面,打開蓋就已經就岩隻手指位可以直接泵粉。

加上嚴選有效締造健康膚色、保持肌膚完美狀態的護膚成分,讓你在無論任何天氣變化或壓力下,粧容都依舊水潤貼服,整天維持著輕薄柔滑的底粧。

用之前先搖粉底液,令粉底同護膚成分更平均溶合。
雖不是氣墊粉底,但用左氣墊配方,質感好輕,感覺好水潤,推開打造自然、絲滑啞緻既妝感。


用埋SHISEIDO粉底掃上粉更貼服,先將粉底放係眼底三角位,用粉底掃以點印方式往外印開,咁做可以提升遮瑕效果之餘又保有自然既輕透感。


逗印仲未清,係比較嚴重既位置我再印上好少量既粉底,做唔到完全遮蓋,但都COVER左上7-8成了,遮瑕得黎個底妝唔覺厚重,仲好有光澤感添。

化左半面明顯感覺上左粉底既膚質更加細緻幼滑,因為透明修飾聚合物演繹自然膚色的同時,撫平及修飾毛孔及粗糙肌膚表面,自動修飾肌質。
均勻膚色既效果亦好好,而且仲提升到輪廓同立體感。

化全面時我係所鼻鼻同唇邊位置再加多左少少粉,方便一陣化唇妝。

粉底後並「唔需要」用碎粉定妝,超級方便。
粉底本身已經好清爽輕透,仲識得自動均勻咁分佈係肌膚表面。
免卻乾肌的上碎粉後顯紋、粉感等既問題。
上妝後都妨如無妝般既自然美肌。


底妝絕對係成個妝既靈魂所在,有個靚底,眼妝今次簡簡單單就夠啦。

加返少少胭脂唇膏,已經夠令人眼前一亮。

SHISEIDO智能感應持久粉底整體滿意度極過,不過本身乾肌加上天氣仲有少少乾燥,午飯後下巴位置感覺唔係好夠保濕,但要好近睇先會發現,相信春夏季我會離唔開佢。
超鐘意佢妝感自然兼色調健康,唔會化到一面慘白,自動追蹤面型,凸位光感透亮,凹位絲滑啞致,以後淨係上個粉底已經可以提升輪廓,令面型更上鏡。



全新 Synchro Skin Lasting Liquid Foundation智能感應持久粉底售價為$350,於2016年3月1日於香港及澳門全線SHISEIDO專門店及專櫃有售。

「是次產品由theZtyle.com提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...