2016年3月5日 星期六

敢追就不是夢‧Dream BeautifulTM美妝大賽亞太區總決賽

終於黎到2015 Dream BeautifulTM美妝大賽亞太區總決賽既日子啦!
22隊黎自世界各地既參賽者經過三日既密集式專業培訓,今晚就係佢地表現Dream Beautiful既時刻啦:)

我地一齊行過呢條長長既走廊,就好似穿越左個時光墜道,真係要抓緊時間追夢呀!




唔係講笑,呢個T台係我暫時見過最長既T台。
司儀逐一介紹評判,個個都係世界級超有份量既呢。


等評判們都坐定定,Cat Walk Show就開始啦。
睇衫、睇打扮、睇步法最緊要睇化妝,真係眨一眨眼都睇唔切呀。


之後Model就帶埋佢地既化妝師黎個曬恩愛XD
分享佢地各自既Dream Beautiful感受,同今次比賽對佢地既意義。
我最印象深刻係當中有位比較年長既Model,我淨係睇相既時候係到唸,點解有個Aunite既?
但到佢行Cat Walk表現出黎既自信同鬆容,個下已經有被電到。
佢分享既令我感觸良多。
所以有夢想就去實踐,並唔需要在意其實既因素,年齡?who care?


黎到最緊張既頒獎時刻,大家咁出色既表現當然係滿載而歸啦:)


我都帶住Mary Kay既產品回家變靚靚啦:)88!


售賣點 : Mary Kay香港總公司
九龍彌敦道345號宏利公積金大廈12樓1202-03室
查詢電話 : 800 906 833
網頁 ︰ https://www.marykay.com.hk
Facebook ︰ https://www.facebook.com/MaryKayHK

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...