2015年10月23日 星期五

SK-II Wings of Change之呼喚♥


雖然距離聖誕仲有一小段日子,但係各大品牌已經做足準備。
趁住呢個普天同興既節日ALL about give!
當然要物色定「最好的」向親朋好友表達心意啦♥


今日就同大頭菜一齊出值左SK-II Wings of Change Festive Event做下功課。
今年既SKII為聖誕佳節而特別設計既限量版神仙水,仲有Best Gift的禮盒及禮物套裝,等大家都一齊Change destiny。

3款帶有蝴蝶及雀鳥圖案既限量版神仙水,唔係得個樣,仲有深層意義架!


紅色代表堅持
粉紅色代表鼓勵
藍色代表勇氣

天呀! 太切合我今年既經歷>.<
透過一瓶子既神仙水,送俾身邊重要既親友一個Change destiny機會。
唔止係一個祝福,仲可以體驗埋改變(肌膚)命運既奇跡。

除左3款特別設計既限量版神仙水,當然唔少得其他Best Gift的禮盒及禮物套裝。
呢一套已經包括每日既基層保養,最岩送俾遠方親友。

呢套金光閃閃咁,一睇就知道尊貴啦,當然係買黎表揚最勞苦功高既媽媽。

當然唔少得入返盒肌源緊緻精華粉底俾好姊妹,大家一齊靚住影靚相。

你地準備好同死黨摯愛一齊「Change destiny」- 改變肌膚命運未?!


講我點改變命運之前就先醫下肚啦:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...