2015年10月11日 星期日

bossini「嘩鬼」出動‧開心攻陷海‎洋公園哈囉喂全日祭

最近一直忙忙碌碌的,忙D咩?
緊係忙住去玩啦XD
9月頭定左韓國之旅,文債要清,公司事要處理,但依然要玩玩玩XD

今次仲約左成班朋友仔齊齊出動! 進攻海‎洋公園哈囉喂全日祭,一齊嚇破膽:)
同成班朋友仔去嚇鬼,當然唔少得黎個Dress Code啦!


想睇下我地呢班發哂光既「嘩鬼」,點樣迎戰WALKING DEAD?




咪住,出發之前,等我化身bossini南瓜博士同大家一齊拆解 Halloween Collection啦!
忙到發癲時,真係好難顧到個Dress Code,不過bossini已經早有準備XDDDD


登登! bossini x 海‎洋公園哈囉喂全日祭 限定萬聖節系列!
bossini 嚴選今年最時尚既「嘩鬼」設計造型,就係呢個咁精美既魔法禮盒入面啦!


魔法禮盒入面有萬聖節系列既夜光TEE,仲送埋勁實用既蝙蝠環保袋。
當然唔少得海洋公園門票2張 (價值 $690)啦!
$666@限量200套,一盒就準備好唔洗煩:)


個魔法禮盒仲可以變身收納盒,一D都唔浪費。


我呢件南瓜博士衫都係夜光系列黎架,細細粒既唔係波點咁簡單,係一隻二隻會發光既骷髏頭先生黎架!!!


 Halloween Collection既夜光效果,係黑蚊蚊既全日祭真係增添唔少氣氛。
仲有埋預先縮水處理,咁就唔怕洗完唔岩身啦。


GOGOGO!!!出發啦!
我都即刻變返做隻發哂光既「嘩鬼」先。
短身Tee本應露下腰既,可惜我肥到條腰都無埋,都係著返條高腰裙仔遮遮醜啦。
後面仲係中開設計,不過已經好貼心咁打左底,Nice!


女裝「嘩鬼」集合!


請出我家的男「嘩鬼」跟大家打招呼:)
扮西裝既T-shirt,輕鬆Fake哂全人類XD


仲有Gina家的蝙蝠先生。


一堆「嘩鬼」開心攻陷海‎洋公園哈囉喂全日祭‬!!!


更多bossini Halloween Collection款式可在海洋公園禮品店/門市/或http://www.bossini.com/en/halloween-collection/ 買到。
男、女、童裝都為你準備好,大家快D去搵返件岩心水既「嘩鬼」裝啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...