2015年10月8日 星期四

I'm now, being Lady!<MADIA> 細味、情懷 周年巡禮


Well~我一向都話我係走成熟路線架啦:)
原來就係爭咁D點綴XDD
拿拿拿,襯返套靚道首飾。
身上呢套係MADIA如意系列既鑽飾,係咪即刻Lady哂先?


Yu Yi鑽飾系列
設計概念原自中國既如意鎖。
喻意將祝福蘊藏係如意鎖到,讓它盛載幸福圓滿:)
中西合壁,傳統同時尚既結合呀!
外型線條典雅,一D都唔覺老土,幾時都襯得到。
是但一件淨色衫都立即加分。

18K / 750白色黃金鑽石耳環

成個系列我就最鐘意呢對耳環,直線條感有助修飾我既包包面,加埋下垂感既設計,晃動起黎好有動感呢。

再黎玩找不同:)

18K / 750白色黃金鑽石吊墜

無錯啦,就係我條頸鏈啦! 
如意系列有兩款唔同既頸鏈,左邊既係同耳環設計同出一轍,比較年輕感既款式。
右面高貴感就比較重,隆重場合就岩戴啦,配埋件晚裝一定夠哂吸晴呀:)

18K / 750白色黃金鑽石手鏈

手鏈我會形容係藕斷絲連,一個一個大如意兩個小如意,就好似媽媽帶住佢既小朋友咁,好有愛嘅感覺呀!

仲有一條全鑽石串成既手鏈,簡簡單單又夠貴重,咁貴重,所以個扣都特別保險架!
唔係一個唔小心跌左真係心痛死呀>.<

係咪好葡萄我點解有得試戴咁靚既鑽飾呢?
其實Yandy今次係獲邀參加MaBelle廿二周年細味、情懷 周年巡禮。

唔單止有得試首飾,仲有天然鑽石優質旅程,我都學左唔少有關鑽石既知識啊。

好似呢個鑽石排查區,就可以簡單鑒證15分以上既鑽石真偽。

佢地既鑽飾訂造服務,設計師會利用電腦程式繪製立體模型,然後用最新既3D打印機直接打印立體模型。
客人即刻睇到設計,仲可以即刻試埋上手睇下個感覺啱唔啱添架。

呢個驗金區仲可以即刻睇到金既含量添,一放上去就知道金既含量啦。

學完野,仲有得玩遊戲。
夾公仔有機會夾到鑽飾架,仲有得轉下輪盤,抽下優惠券,人人有份,永不落空喎!

當日以懷舊做主題,好似咖喱魚蛋、碗仔翅、燒賣、仲有龍鬚糖等唔同傳統小食,真係好懷念呀!

一路食,一路望住旁邊低至半價時尚鑽飾、品牌鑽飾都低至83折呀!
我都係目不斜視繼續食,以妨一個唔小心大出血啦XD

詳情可流覽
MADIA.com.hk/
https://www.facebook.com/madiahk

致電顧客服務熱線2971 2222查詢。

「是次活動由MADIA及WeShare 邀請」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...