2015年8月11日 星期二

傳播K-Beauty的時尚之道Seoulista@HERA


HERA香港首間國際概念店開幕啦!!!
以後買HERA唔洗飛韓國啦:)

香港真係福地黎架,世界各地既化妝保養品都集中哂係呢個彈丸之地。
連K-Beauty潮流領導者HERA都選擇係香港開第一間國際概念店,都咪話唔威威豬呀!

我手上呢盒Cushion,就係成個韓國賣到斷哂貨,同法國Olympia Le-Tan合作推出既華麗玩味設計限量版氣墊霜,居然係香港有呀。




概念店以品牌紫色同白色為主調,設計簡約時尚,產品一目了然。
HERA美容顧問對潮流既敏銳觀察力,自信、熱情、時尚既韓國女性專業意見,瞭解客戶既肌膚需要,絕對幫到你變靚靚,全方位展現Seoulista既魅力。


韓妝代表緊係透薄而滋潤既妝容底妝,同搶眼既唇妝啦,HERA最皇牌既產品之咪就係佢地囉:)


Cushion氣墊霜係打造透薄底妝既必需品,咁多款Cushion都係HERA針對唔同需要設計架。
同法國Olympia Le-Tan合作推出既限量版氣墊霜,成個韓國賣到斷哂貨,居然呢到仲有。
每兩秒賣出一個既UV Mist Cushion臻潤防曬氣墊霜夏天非它不可啦!
仲有岩哂熟齡肌既Age Reverse Cushion煥肌抗皺氣墊霜,用完肌膚滑一滑既呢。


今次就帶左每兩秒賣出一個既UV Mist Cushion臻潤防曬氣墊霜同Age Reverse Cushion煥肌抗皺氣墊霜返黎試試佢。
白色夠Pure,紫色夠高貴:)
未講內涵,外型已經先贏一仗。


HERA UV Mist Cushion 臻潤防曬氣墊霜 (HK$331.9/15x2g)

具備五大功能:防曬、美白、遮瑕、保濕、舒緩,全方位解決多種底妝需要。
質地輕薄,貼服力強,塗上後肌膚整天都能保持水嫩光澤。
氣墊霜能有效抵抗紫外線,即使是炎熱潮濕的夏季也能持續12個小時不脫妝。


HERA Age Reverse Cushion 煥肌抗皺氣墊霜 (HK$412.6/15x2g)

讓肌膚充滿彈性,瞬間遮蔽皺紋,將美麗推向頂峰的煥肌抗皺氣墊霜,帶來一場美麗革命。煥肌抗皺氣墊霜能強化抗衰老功效,補充水份,深層護理肌膚,使肌膚青春永駐。


UV Mist Cushion係C21色,對於我黎講偏白左少少,但佢既防曬度絕對切合我既需求,最近日日都擺街站,曬到燒豬咁既樣,佢強勁既防曬度兼水潤效果,再加埋12個小時不脫妝,你話出去曬點可以唔同佢?

Age Reverse Cushion係C23色,隻色岩返我既膚色,滿滿既水潤感岩哂坐Office對抗強勁既冷氣,返足成日工都唔Dry架。
佢最大既賣點其實係Cover皺紋,不過可惜我冇紋,所以唔係好帶Feel,哈哈XD((囂張Mode


半臉效果睇到UV Mist Cushion真係白左少少,不過就比較有光澤感。
Age Reverse Cushion就岩返色,所以成個感覺


特登試埋UV Mist Cushion既12個小時不脫妝效果,我堅係街到曬足8個鐘以上,又熱又焗狂出汗既狀態之下,相信抺汗都抺甩左唔少個底妝,但返到去依然見得下人架。


另外一定要介紹既就係HERA既唇膏,一試之下鐘意到不得了!!!
手上既係#276 (左) 同 #126(右)


一睇就知滋潤度唔錯,係薄身既唇膏,完全唔會黏嘴。


#276 (左) 橙色好活潑開朗既感覺,而且好Fashion感。我通常搽佢出街站,人都醒神D。
同 #126(右) 就係百搭色,隻色其實幾出,但襯咩妝都OK,穩陣得黎又幾搶眼。
要大讚一下佢既持久度,我自己成日食唇膏架,但呢隻食足成朝都仲有色,而且唔覺Dry,搽搽下有時都唔記得自己搽左唇膏。
係近日既新寵呢!



DFS旗下香港 T 廣場廣東道店是 HERA的主概念店,8月1日開幕後,不僅可以得到HERA美容顧問的專業意見,體驗頂尖的化妝服務,購買HERA產品滿一定金額後,還能得到精美套裝禮品 (數量有限,先到先得)。

想朝聖一下既SIS,記得留意以下日子啦:)

DFS 旗下香港 T 廣場廣東道店
地址:九龍廣東道28號力寶新太陽廣場
時間:8月1日 - 11月30日 (共4個月)

香 港 T 廣場美妝世界 銅鑼灣店
地址:香港銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場
時間:8月17日 - 9月30日 (共7週) DFS 旗下香港T廣場尖東店

地 址 : 九龍尖沙咀東部麼地道77號華懋廣場
時間:8月1日 - 8月30日 (共1個月)

DFS香港國際機場店
地址:香港大嶼山香港國際機場
時間:8月1日 - 9月18日 (共7週)

HERA Home page : http://www.hera.co.kr/kr/ko
HERA Face book : https://www.facebook.com/hera.kr

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...