2015年8月16日 星期日

玩遊戲要玩呢D‧Being Game Master wilth Hello Kitty

一年一度既Sanrio年度盛事又黎啦!
今年Hello Kitty帶埋佢既Sanrio朋友同大家一齊玩棋盤遊戲:)


My Melody 同 Little Twin Stars今年紀週年,咁忙都過黎做遊戲大師。
第一次出場既Gudetama (梳乎蛋)、Bad Badtz-Maru (XO)、Osaru No Monkichi、Patty & Jimmy同埋Kuromi都會教大家佢地既絕學,等你地可以打開封印,拜見終極遊戲大師,者係Hello Kitty呀XDDD




等我地即刻進入呢個巨型棋盤世界啦:)
今次我係棋子Yandy!!!出發啦!!!


入場時Kitty岩岩由屋企出發,呀~唔好走住呀!!!


追唔到Kitty仲撞入左My Melody大師既積木城>.<"
考你眼力同速度既「積木拼拼樂」,大家一齊尋寶兼砌積木啦!


Little Twin Stars既夢幻棋園,Kiki同Lala既過三關冇你想像中咁易過架!
記得現載定手機Apps,沿途收集電子金幣呀:)


XO係掌管電子世界既大師,仲要考你手腦並用幫佢Gel返個靚頭:)
再黎去到Monkichi既彈珠天地,彈到我頭都暈埋呀>.<


Kuromi大師居然定力滿分,呢個扭計迷城都花左我唔少時間呢>.<
Patty & Jimmy既運動遊樂場,跑跑跳跳岩哂我。


第一次現身既梳乎蛋,由我呢個地廚廚神黎挑戰XDDD
居然可以成功反蛋!!!呵呵呵!!!


最後終於黎到扭蛋殿堂拜見終極遊戲大師Hello Kitty,扭出Yandy一隻((大誤XDDD


玩完緊係唔少得買返D手信啦:)
我推薦呢個手機用既廣角鏡同掛頸既散子包,唔係Kitty迷既我都大愛呀!


買完野,再買埋張靚相,開心完滿既一日:)
想參與既朋友仔要留意啦!

「Sanrio Game Master」
日期:6.8.15 - 23.8.15
地點:九龍灣國際展貿中心
開放時間:星期一至日: 11am – 8pm  *展覽完結前45分鐘停止讓參觀者入場。

官方網站: www.sanriogamemaster.com
手機應用程式: Sanrio Game Master
Sanrio Hong Kong Facebook: www.facebook.com/sanriohongkong

粉絲們將可於購票通(www.cityline.com)或大會指定網站(www.sanriogamemaster.com)搶購門票,齊齊參與全新棋盤遊戲「Sanrio Game Master」,拜見終極遊戲大師Hello Kitty!
門票將劃分為星期一至五(HK$100)、星期六及日(HK$130)或星期六及日特快門票(HK$160),大會亦同步推出包括4張遊戲券連攻略手冊及手冊封套之玩家套裝(場外售票處HK$70或場內遊戲百寶店HK$80),保證大家樂而忘返!

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...