2015年6月29日 星期一

以櫻花「抗糖化」‧重拾年輕通透肌感


大家認唔認到我手上既係咩?!
就係日本護膚品牌Sassou皇牌既金箔皂啦!
仲要雕成玫瑰花,太神了吧?!




不過,我今次想介紹既並唔係佢,而係以櫻花花瓣萃取精華做主打既護膚系列 Sakura α。

櫻花花瓣萃取帶有高效抗糖化及抗氧化的功效,能預防肌膚過早老化,並改善膚色暗啞問題。
所謂的「糖化」是由於肌膚細胞的血液中含糖過多,並使肌膚内部的膠原蛋白纖維硬化,引起肌膚老化現像。
肌膚一旦「糖化」,保持肌膚彈性的骨膠原纖維就會被破壞,使肌膚變得失去彈性和光澤,皺紋、鬆弛即刻現哂形。

所以除左對外要「抗氧化」,對內都要「抗糖化」先得,而Sakura α就係市面上少有主打「抗糖化」既護膚系列啦。

《全新櫻花保濕系列﹣保濕潔面霜 》$355/130ml

從來都話保養係從清潔開始既,做好清潔既工作,保養就成功左一半啦:)


唧出黎既質感有D似米漿,用附送既起泡網,加水打出細緻泡沫,好有軟墊感,洗面時就唔怕拉扯到肌膚啦!


泡沫係面上停留既感覺好舒服,好似將肌膚入面既污垢拉哂出黎咁,順便清堆底層既老化物質。
不過舒服還舒服,都唔好敷太耐呀,成個洗面過程最好係一分鐘之內完成。
過水後感覺好乾淨,仲完全無崩緊既感覺添。


《全新櫻花保濕系列﹣保濕化妝水》$529/120ml

係潔面後第一件事就係幫肌膚注入水源,呢枝保濕化妝水直接滲透入肌底層,性質溫和同時能加倍保濕滋潤,就好似肌膚既天然保濕水咁。
萃取櫻花花瓣精華、依蘭依蘭及蘆薈等多種天然植物成分,為肌膚注入無限水源。


保濕水既滲透力好高,好快就俾肌膚吸收哂,加入左依蘭依蘭,好香好好聞,仲有效平衡皮脂腺既油脂分泌,有柔軟肌膚、止痕、抗過敏等既功效,特別岩乾性肌膚用架。

上妝前用,仲可以令肌膚更柔軟,妝容更持久。
記得搽埋頸喎:)


《全新櫻花保濕系列﹣櫻花保濕日霜》 $619

以櫻花花瓣提取物為主要成份,具有抗糖化作用,預防肌膚過早衰老及强化肌膚的彈性。


水乳狀的質能,淡淡花香味,有放鬆作用架。
推開夠哂清爽,好岩春夏用。
附帶既棒棒都大有作用,大個邊係晚霜用量,細個邊當然係早上啦,好易控制用量!

無論早、晚,都係直接係面上點5點再推開全面。
油肌既朋友會好喜歡佢,因為用左出油量大減,仲會睇落透亮唔少。


用左成Set差唔多三星期,肌膚既通透感大有改善,毛孔都細緻左。
覺得成套櫻花保濕系列真係幾岩春夏用,鐘意佢保濕得黎夠哂清爽,而且「抗糖化」堅係有作用,成個通透度真係有睇得出既差別。
大家都快D開始「抗糖化」啦:)

想了解更多SASSOU產品詳情可瀏覽以下網址:
Website : http://www.sassou.com/
Facebook Page:https://www.facebook.com/sassoujapan/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...