2013年9月25日 星期三

貴婦的Facial‧打造完美光感肌的第一步

Yandy最近唔知係咪太忙,皮膚無咩生氣T^T
面色不均之餘仲灰灰黃黃,面頰位成日紅左一達達...塗野仲會有少少敏感症狀@口@
真係嚇死我,多得PR小姐立即請我去做返個Facial。



其實有D嚇親,居然係來自法國既INGRID MILLET Pairs英格蜜兒呀!!!
係Yandy眼中既貴婦品牌>v<產品同療程都好有口碑架。
唔講唔知,原來全港足足有40多間分店,真係梗有一間係左近。
岩哂Yandy呢D最怕要去到老遠做Facial既人呀。
者係做過Facial都知啦,素顏同D前陰真係唔係好見得人架嘛XP
話雖都有化妝整頭產品提供,但都返歸啦,我呢D懶小孩又點會搞一輪先走呀XDDD
梗係拿拿臨返屋企好啦。




廢話講完,其實我已經填好哂表換埋衫等做Facial啦。
記得放返自己野去個Locker到,拎住鎖匙就夠啦。


入房前,居然發現連桑拿房都有,正!!!
房間呢,簡潔而帶有貴氣,看得出來是設計過的。

今次做的Facial是Magic Hands,有助提升肌膚排毒功能,有美容+保健既效果。
仲會配合埋新推出既Bio-Elita鑽石活膚再生精華,聽個名都無得輸啦XDD
而家即刻試下呢個「Magic Hands鑽石再生活膚護理 」:)

Facial的首要當然係清潔,皮膚要乾淨先吸收得到,唔係塗咩都冇用啦。
所以第一件事就係落妝,當日開會四圍走,個妝真係溶得好嚇人^^"


美容師好細心咁用棉花棒幫我落內眼線,連成日落唔乾淨既下眼線今次都落得乾乾淨淨。


洗面其實好似做緊面部按摩咁,要好好享受。
洗完面既感覺完全唔會乾,睇落都好水潤,素顏就睇得出其實膚色不均都幾嚴重,面頰位有少少缺水泛紅,整體灰暗,但好在都叫平平滑滑,算見得人啦。


表層清潔乾淨就到底層啦,內內外外都要乾淨,精華先可以暢通無阻咁入到皮膚裡面。
要讚一下Steam既過程,角度同溫度都岩岩好,唔會阻礙呼吸,微暖令毛孔緩緩擴張又唔會覺得太燙太熱唔舒服,舒服到想訓。


皮膚望落已經有光澤左唔少,雖然膚色都仲係好不均T^T


清唔走既大粒野就要人手針清,其實我都驚驚地針清架,唔係怕痛,係怕樣衰,成日俾D美容師係又針唔係又針,明明未針都好地地,針完仲樣衰左,點見人。
但INGRID MILLET Pairs既美容師令我好放心,就俾你針下啦。
佢淨係幫我清熟既暗粒仔,未熟既唔會夾硬針出黎,而且又唔係覺得好痛咋喎。
清完仲幫我用高頻率消炎修復返傷口,望落都冇咩野,唔會紅紅腫腫一達達。


之後黎個熱敷,暖暖地好舒服。
先塗上鑽石再生活膚精華,就開始Magic Hands啦>v<
其實都係按摩手法既一種,由面按到落肩頸,有力得黎唔會痛,柔中帶勁就係呢種啦。


按頸呢一下,真係唔試唔得。
次次按頸我都要叫停,但今次只係有少少麻痺感,之後成個人都感覺鬆哂。

Magic Hands完左緊有少少唔捨得,黎個冷噴cold down下,順便收毛孔。
面就更加唔洗講啦,光彩返哂黎,容光煥發咁既樣。

最後做埋個軟膜,望到塊面咁靚,自己都忍唔住會心微笑呀。

做完最大既感覺係水份滿滿的,光澤感更是沒話說,膚色亦均勻了不少。
而且針清的位置都看不出傷口。

平時邊敢素顏出門嘛,Facial後一定係急急腳走都走唔切。
我當日頂著素顏踏出INGRID MILLET Pairs英格蜜兒,仲同朋友吃完晚飯再施施然回家。
你就知道效果有多令人鼓舞。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...