2011年11月7日 星期一

歡樂滿載‧RAUSCH Hair Queen Finals 2011髮亮皇后決賽

已經是10月的事了,電腦給我壞掉了,相片一直沒辦法拿出來寫這一篇>.<~很對不起主辦單位...



RAUSCH是專業洗髮護髮品牌,針對不同的頭髮問題,推出一系列照顧不同頭髮需要的產品。
這次舉辦了髮亮皇后的比賽,為美女們解決頭髮問題,展現『髮』力!!!
今天讓我們一起來看看美女們的成果吧。



評審們都就坐準備好了,大會司儀立即開始。



首先有魔術師哥哥大玩魔術,Yandy真係睇到眼定定呀!!!
佢仲教我地咒語"RAUSCH"!!!我返去試過,係唔WORK既=.="
不過又唔係全部唔WORK喎,WORK個樣野吊下你地癮先,睇到最尾我就話你知XDDD



一個人玩好悶者,魔術師哥哥仲請埋台下既朋友一齊上去玩,又有大美女,又有小美女。



玩完仲有禮物添,連我地技技都俾佢估中哂心入面唸乜呀。



咁都仲未夠,玩埋我地既評審添呀!!!



咁都仲未夠,玩埋我地既評審添呀!!!
話送禮,點知得個吉短=.="
好在將功補過,最後變左成SET RAUSCH產品送俾佢。正啊!!!

好啦好啦,睇左咁耐表演,到我地既『髮』亮美女出場,展示佢地用左半年RAUSCH既成果啦。




估唔到佢地有把靚『髮』之外,仲多才多藝,又唱歌又講故事又跳舞,真係樣樣皆能呀。



睇完表演,緊張既時刻到啦。
要‧頒‧獎‧啦‧
獎品極級豐富,你地睇落去就知。
不過頒獎之前先要多謝一下令咁多美女展現『髮』力既評審之一。
眾美女送上紅唇呀!!!哈哈!!!你睇下佢面都紅哂啦!!!

 

我地Blogger既心水係跳舞老師Mini(上圖),我都有份投佢一票架。

 

仲有三甲!!!

 

冠軍就係你啦,好正呀!!!瑞士遊呀!!!

 
影返張大合照先。
RAUSCH Hair Queen Finals 係一片歡笑聲之下完結。



之後到Yandy做頭髮測試啦,佢話Yandy頭髮偏幼用少...>.<我都知...


係時候試下"RAUSCH"咒語既魔力啦,拎左一系列既產品返去試,我用既係草本系列,for健康頭髮既。
喜歡草本既自然香氣,十足十細個住鄉下時,雨後的清新草香。
用落有點少乾,但keep住用左一個月,頭油分秘少左,前陰冇以前咁塌咁淋。
好鐘意用個噴霧,出門前噴係頭髮到,保護又保濕,仲有自然不造作的清新香味。大愛呢!!!
大會仲好貼心咁送上一系列旅行裝,岩哂我成日去旅行用呢,等我去旅行個時慢慢試先得。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...