2011年10月21日 星期五

莎莎銀袋日幕後的忙碌‧工作總不覺累




剛過去的週日Yandy去莎莎銀袋日工作去。
之前的兩天都在工作,加起來睡不到5個小時,但工作時的心情總是很高漲。

帶著工作證就開工了。


大家都忙個不停呢。((有看到我嗎?!




在這裡呢!!!師姐Suzanne化妝,我整頭。


硬係見唔到自己對眼既...=.="


認唔認到Model係邊個呢?!



近D俾你地睇下。((我真係唔係訓著左,我好認真咁整緊頭架,只係一低頭就睇唔到對眼咋!!!
後面仲有位Yandy覺得佢好型既Model莊思敏,又唔知大家認唔認得出呢?!


搞掂!!!大家認出黎未呢?!係陳嘉桓Rose呀!!!佢好NICE好好人呢。
便裝開個飯先,一陣要轉陣去沙地個邊化馬啦!!!((誤!!!


入到沙地啦,中途行經馬圈,大家要好小心咁行,唔可以跌任何野係沙地到,唔係D馬踩到可大可少架。
密集式咁化,同場好多美女Model,忙到冇停手呀!!!



終於一輪手忙腳亂之後,可以大家影下相啦!!!
仲認唔認得造型後既陳嘉桓Rose?!真係成個感覺唔同哂呀!!!
其實一路化緊既時候,我都有個感覺,直到睇到呢張相,我終於明白啦!!!
我同佢地係唔同品種的!!!有乜理由佢地個個都咁高咁靚架呢!!!


密集式咁化既時候有機會幫諸葛梓岐補妝,仲塗埋閃粉添。



今次莎莎銀袋日既主角--陳茵薇。佢有自己既化妝師((一堆!!!
佢超nice的,大地係咁影佢都唔介意呢!!!

師姐Suzanne好幸福。兩美相伴呀!!!


召集,準備出場啦!!!
唔知個SHOW行成點呢?!不過佢地個個都咁靚,唔洗唸一定係閃爆閃光燈啦。


最後終於可以跟師姐Suzanne合照了>////<

回家後睡死了,但發緊個夢自己都仲係到化緊妝。哈哈哈。


多謝亞WING老師帶我見識見識!!!

2 則留言:

  1. Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup2011年11月9日 下午5:38

    我都要努力D 先得!!! ^^
    [版主回覆11/09/2011 17:57:32]加油呀同學仔~要練妝歡迎搵我~^^~

    回覆刪除
  2. Ronnie-L 化妝箱與我 - 新娘化妝師 Bridal Makeup2011年11月10日 上午9:51

    好, 先謝謝您^^ 其實我同 Candy 同班架
    我睇你 blog 時我都未報 imakeup , 哈哈
    我地可以互練呀 ~ 返 imakeup 互練你方唔方便 ?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...