2011年10月13日 星期四

趁著美好的假期一化來自俄羅斯的美女

又再一次跟王穎老師工作去,仲有師姐Kathy。
今次是化來自俄羅斯的大美女呢>////<~
仲係有主題架,要化大熱既動物造型。
Yandy見到佢已經好忍唔住咁係咁讚佢靚啦。
佢係咁問我廣東話點講呢,學得好快呀!!!
反而係我學佢講俄羅斯文講極都講唔掂。



師姐好好,俾機會我整下個頭。


一路化一路影,要有過程呢。

先黎一個豹紋造型,這是完成照,對眼真係好立體。

我部DC仔影都已經好靚啦!!!


人靚妝靚,點影都咁靚!!!好好啊!!!


同Model係咁影個不停+吹個不停呀。((明明係雞同鴨講咁

影完一個造型,之後落左個妝再化過。
今次係蛇既造型。

又係一路化一路影。

Model好好人呢,望完攝影師會望下大家既相機。所以今次都影到唔少靚相呀。

你睇你睇!!!Model又望我啦~>////<~好有電力呀!!!


半開合眼都靚啊!!!


完全係雜誌感覺既呢。

呢脈我都好鐘意呀。

影好哂model仲俾我影ref. 萬歲!!!

跟住佢話累要返去訓啦。((講笑咋,pose黎架咋XDDD

大家都特別鐘意呢個蛇既造型,Model連妝都唔肯落,話要就咁走,欣賞耐D個妝呀。

星期一篇文係太陽報登左啦。

有仲出埋我名呢!!!好開心呀!!!

多謝imakeup, 多謝王穎, 多謝Kathy。
又係一個好寶貴既經驗呢。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...