2015年11月26日 星期四

Sally Hansen【甲油2.0】

相信十個女仔有八個已經加入左Soft off gel既行列,但gel與gel之間最好都係留返D時間俾D甲抖下氣。

但呢段時間就最難捱,對手永遠好似爭咁D野咁>.<


但我今日出值完Sally Hansen 2.0 product launch,完全係覺得搵到救星啦!!!




認識Sally Hansen係由佢既護甲產品開始既,我中學時已經會去屈記買佢架啦!
用得最多係硬甲油同去死皮精華XD


美國品牌 Sally Hansen 第1代Miracle Gel 護甲油我雖然未試過,但望落顏色都幾吸引,Top Coat Update左去2.0版,令你搽指甲油都好似整左gel甲咁。


即刻試下先,事先已經卸左Gel甲,素手一對。


我就揀左三隻色元個簡單漸變甲,當然要加2.0 Top Coat啦!


我其實都好少機會俾人整甲,一向都自己黎,美甲師今次幫我整理返個甲型同清埋D死皮,仲磨靚埋甲面,淨係油個單色,出黎個效果果然靚好多,專業有價。
再印返個漸變色,上返個2.0Top Coat,唔洗半個鐘就完成。


完成照!
超鐘意新色民族風系列既#630明亮天藍色,感覺好有水彩風:)
望落真係好有Gel甲既效果,有少少厚度成個立體感都不一樣。


甲油乾得好快,整好個靚界就現場跟老師學整好有民族風既捕夢網,返去掛係床邊可以許三個願架:)

12種全新色調,古銅色調既Tribal Vibe Collection同民族時尚風格既Boho Chic Collection,仲有12款限量甲色套裝,我呢個盒真係好有驚喜,打開唔同既格仔就有唔同系列既甲色,好興奮!
聖誕節買返幾盒做聖誕禮物,再起勢交換色,一定好好玩:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...