2015年11月17日 星期二

宜深不宜淺‧Heynature亮色艷彩唇膏


唇妝好像開始取締眼妝成為妝容既重點。
最近就收到Heynature亮色艷彩唇膏,一於試下唔同既唇妝。




三隻色都幾岩我心水,分別係#31 Apricot #27 Scarlet #21 Azalea
特別係中間既#27 Scarlet 超級帶韓味。


試上手感覺滋潤度好唔錯,亦非常顯色,質地真係幾輕薄,不過手紋就比較顯眼。


#21 Azalea (上)
好認真,效果真係強差人意,我本身唇色係比較深既,塗左三層都Cover唔到我本身既唇色,睇落D色一達達咁,即使用遮瑕膏遮左個唇色再搽,都唔見得有太大分別。
係就係幾潤,但都幾顯唇紋,真係唔敢用出街。

#27 Scarlet  (中)
呢隻色反而幾好,唔知係咪本身個色比較深,Cover到唇色,亦出到個潤澤感,顯色得黎仲幾顯白,用黎做咬唇妝亦好唔錯。

#31 Apricot (下)
橙系色一向係我杯茶,呢隻色望落淺色,搽上咀都幾顯色,不過顏色就比較啞緻,唇紋比較令人在意。


但搽埋同色系既Lip Gloss又唔錯喎,顏色飽和度又再高D,唇紋又冇咁覺眼。

今次試過幾隻唔同色,對Heynature亮色艷彩唇膏有少少卻步,唔知係咪唇膏入面既某D成份同我唔太夾?一搽個唇就好似好乾咁,但明明感覺係滋潤既。
就俾大家做個參考啦!
比較韓國買到既唇膏,價錢唔算特別平,效果亦只係不過不失,淺色系既表現我係覺得未如理想。
如果再試可能會試下佢既POWER類產品,光暗影粉同胭脂類既好似都有唔錯既評價。


香港官方網頁:
http://www.heynature.com/


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...