2015年11月14日 星期六

真係要染一染‧初試CIELO絲悅

對上個次染髮已經係6月既事...
哈哈哈! 終於忍唔住要抽少少時間出黎搞搞佢。
早一個星期開始,我已經加倍保護髮質,為既就係...
難得一次,自己動手染髮:)


最近收到PR送黎廣告到處都有既CIELO絲悅 EX染髮霜。
由時尚輕熟女藤原紀香代言,係日本NO.1染髮品牌黎架。
五大賣點
♥簡單一按,唔洗左溝右溝
♥可多次使用,用唔哂留返下次到染過都冇問題
♥不易滴落的乳霜質地,局部補染都咁方便
♥幽香不刺鼻
♥15分鐘完美快速染髪




望一望個盒,居然係白髮專用?!
不過經驗話我知,通常白髮專用既都係染得比較均勻既。
我岩岩好D頭髮係及耳長少少,但髮量算少的,所以一盒估計係岩岩好。
如果長頭髮就能應該要用2枝,而用剩左可以留返下次再補染都OK架:)


盒入而帶哂應有既野,一開即用。


I'm ready!即刻開黎染髮去!!!


除左要染既頭髮之外,要用既野係哂盒入面XD


簡單一按,即可同時擠出第1劑和第2劑CIELO絲悅EX染髮霜,仲唔洗混合添。


配以CIELO特製梳刷,由髮根至髮線都能輕易全面塗抹。
難得一次我自己可以將D染髮霜梳得咁均勻XD
個香味唔算好香好舒服,但亦都唔太刺鼻,叫可以接受啦。


我岩岩好用哂一盒唔洗留,就咁Hea返15分鐘,我通常會打下機:)


之後當然就洗返個頭啦,洗既過程我係先用水沖咁D染髮霜,之後洗頭水洗頭水洗兩次,再用護髮素洗多次,最後做多5分鐘髮膜。
始終染完髮都會俾多少少呵護,感覺無咁傷髮質嘛!
洗好就咁望都好似染得幾均勻咁喎,即刻吹乾望下隻色先。


um...左望右望...點解咁黑既T^T
明明話係NEW HAIR color for X'mas...盒都話係Dark Brown...
唔係好接受到呢隻色係for X'mas...


但方便易用,上色度係我暫時用過最好既。
染出黎亦好均勻,髮質亦唔會感覺好傷。


只要買返隻岩自己既色,我覺得呢隻CIELO絲悅 EX染髮霜又真係唔錯既。


雖然隻色真係令我灰左好耐,但染出黎既效果又真係OK既,本來既兩截色完全唔見左。
特別係不怕浪費既貼心設計,其餘的可以留待下次使用,揀岩隻色,以後補返髮根位真係值得一讚再讚。
聖誕前我一定會揀返隻色再染多次。


「產品及有關資料由品牌提供」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...