2015年6月9日 星期二

黎明金句「我唔會空肚食早餐」原來真有其事!!!

黎明金句「我唔會空肚食早餐」
一直我都理解不能,終於...
俾我發現呢句野既真諦!!!

皆因我收到...

Nature's Bounty ZEN ZYME‧臻™ 酵素濃縮原液 (HK$629/12瓶)

如果你同我一樣,都係死懶鬼,唔食菜、唔做運動,仲要腸胃功能唔多好、消化不良、排便不暢、飲食作息不規律,基本上同健康兩個字完全扯唔上關係^^"
呢樣野就岩你啦XD



建議人群︰
崇尚健康美麗的人
經常多肉少菜,飲食不衡者
腸胃功能弱、消化不良者
排便不暢、飲食及作息不規律者
易疲勞、超重肥胖者
體質不佳、年老體弱者

甄選自臺灣海拔1500米以上的高山原生態手耕農場,匯萃69種根莖蔬果、漢方本草、蕈類、藻類、益生元素,遵循中醫傳統君、臣、佐、使及營養學原理的食物黃金配比,採用純菌接種技術,歷時逾兩年的七階段發酵、令營養素精微細化。

調制出黎既酵素原液性質不熱不燥,不涼不寒,適合每日飲用,溫和調理 。

一盒12枝真係都幾貴下,但用足兩年、七階段發酵,其實有真係有佢既價值既。
原料料甄選自臺灣海拔1500米以上的高山原生態手耕農場;匯萃69種根莖蔬果、漢方本草、蕈類、藻類;另加3種益生元素,包括2種益生菌及益生元︰低聚木醣。
無添加水分︰產品中的純淨水來自蔬果本身;
仲有齊安全認證︰GMP、HACCP認證,通過SGS近百項農藥殘留、重金屬測試。

小酌一瓶蘊含69種果蔬的天然營養精華,增強免疫力、促進消化道健康。

食用方法︰
日常保養︰每次1瓶,每日1-2次,建議空腹食用。
所以黎明金句「我唔會空肚食早餐」
原來就係咁解,空肚要飲酵素,之後先可以食早餐架XD

佢個開口要俾少少力啪開,可以就咁飲,或者溝水飲。
酒前、酒後各飲食枝仲可以解酒保肝,感覺上比起食酒筲箕健康好多。

倒出黎俾大家睇下個樣,有D似齋啡,第一次就咁成啖飲都有少少拿喉架。
個味酸酸地,有少少似好濃縮既梅汁,又有少少似飲緊果酒,總之唔係太難飲,只係味道比較濃、比較豐富而有層次。

後來學精左,一枝我會分3啖飲,咁就唔會拿喉,仲越飲越鐘意隻味添。

佢註明既功效有︰
活化機體,促進細胞新陳代謝,保持身段
維持體內酸鹼平衡,加速排除毒素廢物,美容養顏
幫助消化,保持腸道健康,提升免疫力
健肝護心,固本強腎

飲左6日其實又唔係太感覺到有咩特別^^"
我本身都唔太難去便便,但下巴位D暗粒硬係清整都有,SO FAR呢日無新暗粒浮現,不過6日我又覺得不能作準既,但整體感覺都唔錯,個味又唔太難接受,有打算長遠改善體質既話會係唔錯既選擇,唯一就係價位就比較令人肉赤啦。


其他食用方法可參考店內宣傳單張或產品內說明書。

Nature's Bounty 自然之寶 ZEN ZYME‧臻™ 酵素濃縮原液 (HK$629/12瓶)
於銅鑼灣專門店及網上商店有售。
http://www.naturesbounty.com.hk/


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...