2015年6月24日 星期三

九重鮮‧食足九層鮮味

近期大熱既海鮮九層塔!!!
貪新鮮兼食海鮮大既我當然要試下啦:)

淨係個勢都贏左啦!!!係咪?




今次去左位於大坑既九重鮮,呢到附近真係唔少搵食既好地方,久不久過黎行下,其實真係別有一番風味。


放底個袋先,韓國好興將個袋放入張櫈入面...邊個唸出黎架?
拎野勁唔方便囉,特別係你食到成手野想拎張紙巾既時候...
但又幾有韓味既...


返正題,首先要介紹下海鮮九層塔既食法。
人參同雞,再連埋D米放底,唔洗落水架。
靠蒸海鮮既「倒汗水」滴到落底整成粥水XDDD
Well~我知咁形容係幾聲客,但事實上D「倒汗水」就係精華所在。


每張枱都有個沙漏...係幾多世紀前既產物啊!!!
5分鐘要倒轉一次黎計時=口=
大家都係拎返新電話出黎算啦^^"

第一層等最耐,如果有碟魚生食住等會開心好多囉XP
等既時候會聽到底層D米彈彈下既聲,搞到人地好心急囉~


不過魚生就無啦,前菜頂住先啦!


等左成十幾二大分鐘,第一層終於食得啦!!!
得5隻大蜆,完全唔夠喉。
味道就一般啦,都新鮮,不過偏淡口。


唔續層講啦,最好食既4層!
第三層,海中蝦,雖然剝蝦殻比較麻煩,但鮮味十足,蒸到岩岩好,加埋個柚子豉油,清新得黎夠哂嫩。
第四層,青口X蟹,青口雖然有少少過熟,但味道搭救。蟹SIZE細隻左D唔夠啖啖肉,但呢個係我一向既最愛,肉蟹更是大愛,所以照Like:)
第五層,花甲,鮮味十足,仲要無砂個下震讚,食極都仲想食,旁邊個幾隻大蜆就算把啦^^"
第六層,鮑魚,咬落好彈牙,但就好似冇乜味,伴碟既蕃薯同蘿蔔都好甜好好味,一定要食埋佢。


終於開到個「倒汗水」粥水XDDD
我飲左兩大碗,真係同平時飲湯完全唔同感覺。


最後黎多個OREO冰作結,岩岩好飽到食唔落XP

總括黎講價錢同用料都合理,但有得揀我情願再俾貴D食得豪D,畢竟我食海鮮大既,呢到用料算唔錯,但唔係最新鮮個種,清蒸好易感覺到海鮮本身鮮味,少少唔夠新鮮都會影響哂成個感覺。
不過又咁講,成班柴娃娃食下玩下影下相,唔好期望太高,呢個價位就有野睇得黎唔會太肉痛,當感受下氣氛啦!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...