2019年6月20日 星期四

一分鐘‧亮肌、舒緩鎮靜、緊緻毛孔@philosophy 全新透亮煥膚慕絲面膜

黎到夏季,出油出汗比較頻密,清潔又係時候加強。
除左日常既清潔,最近係保養程序加入左philosophy 全新透亮煥膚慕絲面膜,實行「the best cosmetic is great looking skin 最好的化妝品就是擁有亮麗的肌膚!!!」全力打擊老舊角質層,洗出透亮膚質。


♥ philosophy 全新透亮煥膚慕絲面膜  ($270/ 75ml)
renewed hope in a jar系列既新成員,短短一分鐘,做到亮肌、舒緩鎮靜及緊緻毛孔3大效果。
含有菠蘿和矢車菊萃取精華等天然成分,以化學和物理方式去除肌膚污垢,雙管齊下,溫和帶走老化角質。
產品適合任何年齡和膚質人士使用。特別適合乾燥暗沉、毛孔粗大的肌膚使用,解決化妝品不貼服和護膚品不吸收既問題。




密封式既包裝,安心又放心。


淡淡既藍色望落已經好有清涼感,輕柔慕絲質地好親膚,係肌膚上感覺溫和唔刺激。
每週使用1-2次,每次只需要1分鐘,真係好方便。


面膜質地輕盈軟滑,塗上後靜待1分鐘,讓天然鳳梨蛋白酶完成深層化學去角質程序。


想效果更好,一分鍾後可以輕輕打圈按摩幫助帶走老化角質,洗淨時微微既泡泡溫和徹底深入毛孔帶走油脂污垢,肌膚感覺清爽舒服。
我本身下巴位置比較暗啞,佢做到即時亮膚效果。有效緊緻毛孔,肌膚即時變得光滑柔軟,每次短短既一分鐘就有煥然一新既感覺。
每星期花兩、三分鐘,就能迅速淡化細紋,均勻膚色,長期使用更可快速重拾健康肌膚,綻放閃亮透光肌。



#philosophyhk #renewedhopeinajar #peelingmousse #1minuteglow #goodtoglow

Instagram: @lovephilosophy
Facebook: @philosophyhk

「以上試用品由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...