2019年6月27日 星期四

BB肌咁Q彈@Ärzt Skin 全能嬰兒肌精華

有時候身心都好攰,但心知道保養不能懶,呢D時候,全效既保養品就係時候出動啦:)


瑞士品牌Ärzt Skin 全能嬰兒肌精華 (HK$680/ 30ml)
網上零售: Princess House



保濕鎖水、減少泛紅、消炎預防暗瘡、控油平衡油脂分泌、美白去黃提亮、增生骨膠原、收毛孔、減少黑頭、增加彈性、抗皺。
真係你講得出既功能佢都有齊哂,濕疹及玫瑰座瘡肌膚同樣適用。


幼細既泵裝幾好控制所需份量。淡粉色既精華,非常賞心悅目。


質地偏水狀,推開有少少綿密感。
搽起黎感覺非常水潤,吸收後肌膚飽滿得黎帶有清爽感。

補濕效果絕對有,而且肌膚感覺非常舒服,平衡油脂都幾有感。
佢講既效果係咪有齊就唔知,畢竟我唔係有齊所有既肌膚問題,但感覺唔知自己肌膚需要咩野既時候,呢種全效精華的確係唔錯既,乜都有D,唔針對性但夠全面,靜待日子見功。

#保濕 #嬰兒精華 #全能嬰兒精華 #arztskinhk #Switzerland #瑞士製造 #泛紅 #濕疹皮膚 #玫瑰痤瘡皮膚 #arztskinswiss #孕婦可用 #敏感肌 #精華 #緊緻 #嬰兒肌 #護膚品

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...