2019年4月13日 星期六

身心一起復活@DermaElements 美肌原液‧敏感肌合用

唔覺唔覺又開始朝9晚6,工作壓力慢慢壓上黎。
加上生活上大大小小既唔適應,仲未完全既情緒T^T
連帶肌膚亦無心機保養,膚質當然大受影響。
但生命中總有點小確幸,呢個收到好實用既復活節禮物呀,襯假期好好保養下,緊緻下肌膚:)


♥ DermaElements復活節限定原液組合
♥ 限量珍藏填色畫冊禮盒




填色奇妙的療癒感,邊填邊想起從前愛畫畫的自己,讓從前的自己復活了。

正如DermaElements的七彩美肌原液,能給予肌膚針對性的營養補給,改善乾燥、色素、暗瘡、皺紋等問題,仲可以穩定肌膚,特別適合敏感肌膚使用架。
讓從前的美肌也一起復活。

空氣潮濕悶熱令肌膚狀態變得不穩定,工作開始忙碌亦無心機打理肌膚。
呢D時候好容易出現敏感泛紅、油脂分泌失衡和暗粒等問題,久未到訪既痘痘都出現哂,肌膚既吸收能力亦受影響T^T

轉季其實唔一定要更換整套護膚品,只要在日常護膚程序中加入 DermaElements 原液,就可以穩定返肌膚,對抗轉季時既肌膚問題。

呢個復活節限定原液組合就有微胜肽原液+富勒烯原液。


美肌原液利用細胞的滲透壓原理,有效把養分直接導入細胞,不但能被肌膚快速吸收,仲針對由根源解決肌膚問題,係肌膚既高效營養補充品。


密封式包裝,好似開隱形眼鏡咁,之後裝返個頭就用得。
早晚潔面後,進行其他護理前,以大約 1-2 毫升份量,用手於全面向上打圈按摩,利用掌心熱力幫助吸收。


DE18 - 微胜肽原液 5ml@
原料來源地:西班牙

提升、緊膚、抗老化 
針對適用於:靜態紋

「微胜肽」的分子比一般胜肽還要小 6 倍,是增加生產膠 原蛋白所需要的微分子,經實驗證實能夠有效改善皺紋及緊緻肌膚。

質地好水,推開好快就俾肌膚吸收,一搽上面已經感受到肌膚質素大大提升,細狀乾紋即時消失,收緊效果亦好唔錯,特別係下巴位置感覺都幾明顯。


DE35 - 富勒烯原液 5ml@ 
原料來源地:日本

美白淡斑,抗氧化  
針對適用於:枯黃、暗啞及脆弱的肌膚

富勒烯是一個超級抗氧化的美容成分,科學研究證實其抗氧化能力比維他命 C 高 172 倍。它宛如足球形狀的磁鐵,具自轉能力, 能一邊高速旋轉一邊透過分子層級大量吸收自由基,扮演「自由基清道夫」的角色,無左自由基就可以穩定敏感既肌膚架。

比起DE18,DE35既質地感覺濃稠,但吸收度絕對唔弱,兩款搽完都感覺清爽唔笠。


我既用法係早上用DE18,上妝前緊緻D。
晚上用DE35,希望掃除暗啞。
我覺得兩者都好有效果,毛孔明顯細左,整體膚色有提亮到, 相信相片已經睇得出效果好明顯。

依家喺專門店或網上商店惠顧滿HK$1,000或以上,更可獲贈DermaElements限量珍藏填色畫冊禮盒乙盒(價值HK$168)。

DermaElements 地址 :
專門店:尖沙咀彌敦道 132 號 Mira Place 1, 132A 舖 銅鑼灣世貿中心 G015 號舖
網上商店: http://dermaelements.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...