2019年4月20日 星期六

防曬季節‧極輕の微米防曬網@BioreUV

黎到夏天,防曬當然唔少得,特別變左白白病患之後無論咩天氣我都會乖乖地搽防曬先出街。


Aqua Rich 水凝系列
♥ 碧柔水凝長效保濕防曬乳 (HK$99.9/ 50g)
♥ 碧柔水凝清爽保濕防曬乳 (HK$99.9/ 90ml)



Biore 獨創「世界初Micro Defense處方」,細至微米空隙,都完美防禦UV,零重感。
SPF50+高防曬系數及升級PA++++,寬波段(Broad-Spectrum)阻隔UVA/UVB,打造極輕の微米防曬網。

面部、全身用。
通過過敏性測試、不易致粉刺配方、無色素、防水耐汗。
一般潔膚產品輕易卸除。

♥ 碧柔水凝長效保濕防曬乳 (HK$99.9/ 50g)

如果你同我一樣比較Dry既,可以揀水凝長效款。

我好鐘意佢呢款包款好方便,唔洗搵工具一撕開就用得。

含透明質酸、蜂王乳精華及BG保濕成分,高度保濕鎖水,獨有水感凝體技術,能將防曬成份鎖在水感凝體中,形成一層保水膜,有效釋放大量水分子及減少因日曬造成的水份流失。

仲有GAP(Gel Agar Particle)水分子的革命性水漾質感,長時間保持如水般透薄質地,使全身肌膚表面更柔滑,塑造水漾嫩肌。



我最鐘意用佢做妝前底霜,水潤度高得黎真係好輕薄,隨後粉底修飾效果更持久貼服。
仲係好清新既山谷百合香味。


♥ 碧柔水凝清爽保濕防曬乳 (HK$99.9/ 90ml)

油性肌既朋友就可以揀呢款清爽度高既,份量多D,更化算。
我自己就用佢黎搽身多,平D呀嘛。


銷售點:
各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售。

#BioreUV #AquaRich #世界初MicroDefense處方 #極輕薄零重感

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...