2019年2月1日 星期五

每日隨身@全新限量版MY ARMANI TO GO 雪紡水光氣墊精華粉底

ARMANI上年推出首個紅噹噹既Cushion後,立即燒列全港女士,連身邊少有化底妝既朋友都忍唔住個個都入手,開售無耐就斷哂貨,真係不得了。

延續ARMANI既傳奇,今年1月推出左全新限量版MY ARMANI TO GO CUSHION COUTURE EDITION 雪紡水光氣墊精華粉底 (HK$590 *備有#2及#3色)
唔好講笑,搶左先講:)
同上年紅色型爆既包裝好唔同,今次ARMANI將時裝元素融入粉盒設計當中,別出心裁既放射性扇形線條,將銀色亮面圖案點綴氣質感滿分的裸粉色粉盒。


將MY ARMANI TO GO CUSHION COUTURE EDITION 雪紡水光氣墊精華粉底係包包列拎出黎,成個畫面就係一種優雅:)

「裸粉氣墊」唔係得個樣,係彩妝與時裝藝術既完美結合,外型睇得,妝感了得。
一盒同時亦具有亮肌、去黃、抗污染、修護功能,加上SPF15防曬,能抵禦一般日常紫外線的傷害,另加入更萃取自透明質酸的持久保濕成分,令上妝後肌膚全日維持水潤飽滿。

亮肌「裸粉氣墊」雪紡水光氣墊精華粉底主打當然係亮肌效果,大量美白因子及微柔粉末,瞬間修飾瑕疵和暗沉膚色。
幫你一秒告別暗沉,美白提亮之餘,加上多重防護因子保護肌膚,締造出美白亮肌裸妝。
仲含大量透明質酸,鎖住水分,24小時保濕滋潤及淡化細紋。


佢既粉樸亦非常深得我心,質地結實、有彈性,尖端位好切合到眼頭、鼻翼等位置既上粉需要,令上妝更輕鬆簡易。


上妝後既質感舒適透薄,均勻及提亮暗沉既膚色,更呈現出自然而粉嫩白晰的效果。
一整日都彷如無物,但肌膚綻放柔絲般既光澤。
遮瑕度唔算好高,暗瘡印、黑眼圈大約只遮到一半,如果需要高少少遮瑕可以揀返紅色盒個而佢水潤度非常足夠,但做到清爽不黏笠,仲非常長效持妝,出街返工幾乎完全唔需要補妝,韓系既氣墊立即被比下去>.<"


裸妝當道既年代,咁輕易締造出剔透亮肌妝效,真係非常切合急促又力求完美既香港人:)
一盒氣塾粉底就隨時隨地帶住出街,咁就任何時候都自帶透亮肌,「透光度」及「粉嫩度」都齊,拜年一定容光煥發啦!
了解更多:https://www.giorgioarmanibeauty.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...