2019年2月19日 星期二

洗滌身心既潔淨感覺@Curél

新年前我真心覺得自己需要轉轉運,但碌柚葉呢家野就真係唔多想搞XD
懶小孩直接換左枝沐浴露黎洗白白:)

Curél 柔潤保濕沐浴露 ($130 / 420ml)


一向都係Curél 用家,我一直都唔知原來有出沐浴露XD
將保養品既皇牌成分,保護肌膚內的天然保濕元素「細胞間脂質Ceramide」加入沐浴露內。
專為乾燥性敏感肌膚而設的溫和配方,貼近肌膚的天然弱酸性pH值,徹底潔淨汗水及油脂污垢,同時含保濕成分,有效預防乾燥問題惡化。

性質溫和,孕婦以及嬰兒幼嫩肌膚都適合使用。

成日買沐浴露打開個下,個泵入面都會痴滿沐浴露,真係好討厭,Curél 家既包裝非常嚴實,乾淨整潔。

沐浴露有種乾淨清爽既氣味,唔係香味、但亦唔似消毒藥水味,係好乾淨、好似無野既一種味道,我個人非常喜歡。


瞬間形成細滑泡沫,徹底潔淨肌膚同時不刺激肌膚,即使極乾燥肌膚用後也感覺柔滑水潤。



售賣點:於指定萬寧、屈臣氐、莎莎、Colourmix、UNY、AEON、ATA、 Apita 及 Piago發售

Curel的官方網站: www.curel.com.hk
「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...