2019年1月6日 星期日

拯救漂染爛髮‧極速換髮行動Gary Chan Hair

相信大家都知Yandy岩岩去左個長旅行,非常努力咁洗版XDDD
因為今次真係影左好多靚相:)


去旅行前一定要做既其中一件事,當然係去返轉Salon啦。
之前已經開始搵Gary整頭,好多朋友都跟過機同我報告話有幾正。
最近佢仲自己開埋舖,恭喜恭喜!!!
緊係要黎試下新環境啦:)



新舖係太子地鐵站附近,幾易搵。
空間大左,光猛又舒適,裝潢帶少少英式格調,感覺更加時尚舒服。


係時候睇睇我個頭,呢個係漂左4次,加瘋狂染髮九個月之後既爛髮,已經有少少梳唔開既狀況,平時打理都已經做足保養,但已經去到無乜作用既地步啦^^"

本身係唸住剪短去旅行既,但Gart話去旅行影相緊係長髮好睇D啦!
於是,今次就黎一次「極速換髮行動」:)


岩岩上任無耐既WEBOND,黎自日本,針對漂染頭髮而設,兩個步驟,唔洗一個鐘,幫頭髮起死回生。

Well~我不得不承認我係有過一絲懷疑,隻隻保餐都講到自己有幾巴閉、有幾掂,但用完咪又係咁...^^"
不過既然都可以剪既,最多咪整唔掂先剪囉,試一試又何妨?


搽完PART 1等10分鐘沖水。


過水時有埋按摩,都真係幾爽>////<


沖完頭髮已經梳得開啦,做埋part 2 為頭髮保濕,加添光澤,摸上手係滑架💕


過程一個鐘都唔洗就完成,呢個柔順度,同人講漂左4次一定無人信^^"


既然把頭髮無事,又有時間,當然係再染過啦XDDD
今次Gary就幫我揀左呢隻深海藍色,低調返少少又特別。


低層漂染過既做深海藍色,面層處理返岩岩生左截既黑髮,染左隻冷啡色。


又係等待既時間啦~


過完水已經睇到底層既藍色。


兩個人齊齊幫我吹頭髮,然後係最後既修剪。


唔係剪左好多,長度幾乎完全保留左,好鐘意呢隻深海藍色,感覺好特別又勁易襯衫同妝。


順滑程度簡直令人驚訝!
之前既漂染,加上我日日都夾頭髮,其實真係儲儲埋埋唔少斷髮。
但摸上係順既,唔會卡,可以一梳梳到尾。


影相唔同角度,顏色都有好微妙既變化,低調得黎其實好吸睛:)


我另一個鐘意去搵Gary既點係預約好時間就即到即開始,唔洗左等右等,時間好就好多。
Gary都仲有有其他服務,好似日本直療、負離子直髮等等既服務,有興趣歡迎查詢呀:)

更多服務/資料請去: Garychanhair

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...