2019年1月24日 星期四

親親勞苦功高既雙手@Curél 護手霜

黎到冬天,除左面部既保養,成日都忽略左成日幫我地搽保養品既雙手。
Curél 水潤保濕護手霜 (HK$80 / 50g)
同樣蘊含「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,能深入滲透至肌膚角質層,即使極乾燥肌膚也能回復高密度滋潤狀態。

Curél 既產品最厲害既地方係保養同時提升肌膚自我防禦能力,有效預防乾燥問題惡化,肌膚質素會越用越好架,仲可以紓緩因肌膚乾燥引起既不適。

蘊含高效護手成分維他命E,水潤乳霜為雙手形成保護膜,防止水分流失,同時抗禦外來刺激


親就勞苦功高既雙手,記得俾佢足夠既呵護呀:)

售賣點:於指定萬寧、屈臣氐、莎莎、Colourmix、UNY、AEON、ATA、 Apita 及 Piago發售
「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...