2018年12月11日 星期二

同皺紋斷絕來往的一步到位晚間保養‧Cap Your Night Partner

近幾個月頻頻出國,保養都只做最基礎的,一返到黎,緊係要落力D處理肌膚問題。
不得不承認,年紀漸長,歲月既痕跡漸漸變得明顯,基本既保水之外,亦都要開始注意皺紋既形成啦!

Elizabeth Arden 全新黃金導航夜間抗皺膠囊 (HK$715/ 60粒, HK$415/ 30粒)

完美結合有效減少細紋和皺紋既Retinol維他命A醇,及可令皮膚築起修復屏障既Ceramide,利用晚間修護的時間,重點撫平皺紋,回復緊緻,令皮膚變得細嫰及容光煥發,呈現更加年輕的觀感,顯著改善膚質。

Retinol維他命A醇可以鞏固皮膚既天然盼原蛋白,對減少細紋、皺紋非常有幫助,但同時佢既保存並唔容易,對光同空氣既敏感度極高,單劑膠囊就正正可以解決呢個問題。

保養品係開封後,活性成分就會慢慢留失,而Elizabeth Arden研發既單劑膠囊包裝,就能好好保存當中成分。


一粒粒既粉紅色膠囊設計,能令成分免受光和空氣影響,每次份量都岩岩好,為肌膚提供足夠既養分,發揮最佳的功效,去旅行數夠粒數帶去,更加方便又慳位。


每次既用量固定左唔怕太多、太少,岩岩好夠全面同頸部用。


精華推開既質感非常順滑,延伸性好好,好似溶左入肌膚咁,肌膚好似落左柔焦效果咁。
感覺唔會笠痴痴,記得搽返保濕霜鎖住D精華呀:)


利用晚間修護的時間,有效減少細紋和皺紋既Retinol維他命A醇,築起皮膚修復屏障既Ceramide,多種複合胜肽促進撫平皺紋兼提亮膚色,加埋牛油果萃取、葵花籽同橄欖油做返保濕,簡單既一粒精華,已經滿足哂保養既需要,仲唔快D Cap Your Night Partner!

如欲進一步了解ELIZABETH ARDEN,請瀏覽:
網址: www.elizabetharden.com
Facebook: Elizabeth Arden
查詢:elizabetharden@luxasia.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...