2018年12月3日 星期一

「一日店長」袁偉豪教你擊退3大頭髮問題@維特健靈


早前維特健靈 Vita Green 維新烏絲素代言人袁偉豪黎到荃新天地做「一日店長」,同 fans 見面仲免費派發維新烏絲防脫精華、維新烏絲防脫洗髮露試用裝。


維新烏絲素可以擊退3大頭髮問題: 停止脫髮、激活黑髮、擊退白髮。
唔少女性都因壓力或過度漂染影響頭皮健康,脫髮問題開始年輕化,我自己呢幾年都加入左漂染行列,真係要開始注意下頭髮既健康啦!


當日都安排左 1分鐘頭皮分析,等我地可以更深入了解個人髮質同知道頭髮、頭皮既健康狀況。

我既分析結果暫時頭皮都算幾健康,但頭髮就比較幼小,維新烏絲素都可以幫助頭髮變得更加健康強靱架。


更多資料可以參考
維特健靈Website:http://www.vitagreen.com
維特健靈Facebook:https://www.facebook.com/vitagreenhk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...