2018年5月16日 星期三

唔係面膜咁簡單@童顏舒緩冷敷劑

最新開始感覺到夏季既熱度,一步步邁向炎炎夏日,你會點樣幫自己消暑降溫?


♥ EJG伊澤靚 童顏舒緩冷敷劑 (HK$178/ 550ml)
其實之前都有唔少人介紹過,而我一向唔太喜歡敷面膜,所以無試到。
但今次一試之下發現,佢並唔係面膜咁簡單,仲可以係夏日既消暑良品。



主要功效:
適合修護、日曬後之肌膚使用
保濕滋潤
淨白
暢通毛孔
舒緩日曬後的肌膚
緊緻提升彈性

厚實既啫喱質地,以法國金縷梅萃取液、綠藻萃取液、牛蒡、無花果萃取液、橄欖葉萃取液等草本打造出冰涼配方。

我一般會分配好用量先再搽開,唔夠先再加量。
一盒550ml 真係可以好豪氣咁厚敷呀。
搽上面後會慢慢feel到冰冰涼涼既感覺,好爽啊>////<
大約敷30分鐘左右,過程唔會滴溜,你鐘意邊做自己野、閉目休息都無問題。


30分鐘後,會發現有小部分既冷敷劑變薄左,有D敷得唔太厚既位置直情吸哂XD
我本身粉刺問題就唔太嚴重,所以無好似其他人既分享咁有粉刺浮左出黎,保濕效果唔算太強,但過程就真係非常舒緩,所以我都幾鐘意:)


最後分享我洗呢類啫喱狀面膜既小技巧,跟據廠商指示係先用化妝棉抺走再過水既。
用化妝棉抺當然OK,但至少都要用三、五張黎抺。
我就鐘意用呢類紗巾直接抺走面膜,過程中可以係鼻頭等毛孔比較粗大既位置打圈按摩下,咁就直接可以帶走埋D粉刺黑頭架啦。
我估我都係日子有功,所以先無乜黑頭粉刺搵上門,下次敷洗淨式既面膜時都可以試下呀:)

EJG伊澤靚 童顏舒緩冷敷劑 550ml
購買連結: http://www.myprincessyoyo.com/product-1619.html

更多資料:www.facebook.com/ejghk

香港獨家分銷商及零售點為 My Princess 我的公主美妝店
www.myprincessyoyo.com

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...