2018年5月25日 星期五

21天美白上線@Lancôme

其實我有時覺得自己好似植物咁需要光合作用,幾日見唔到太陽個人就謝哂皮>.<"
白蝕既問題令我唔可以面向太陽,面對紫外線既我,肌膚比一般人少左黑色素既保護,可謂見光死T^T所以防曬既功課一定要做到足。
不過一白遮三醜都係真理黎既,白淨D令我本身既白蝕望落都無咁明顯。
點樣可以係陽光底下都保持白淨?


Lancôme【BLANC EXPERT - UV EXPERT 全方位瞬白亮肌系列】將於黎緊7月推出:)
♥ 全方位瞬白亮肌美白日夜雙精華
♥ 全方位瞬白亮肌美白面膜
♥ 全方位防禦抗曬素顔霜



內外因素都會提早令肌膚有各種衰老跡象,唔想咁樣,就震保護好肌膚、修整膚色兼提升膚質,呢一套美白日程就可以有效對抗都市衰老,全方位阻截紫外線侵害!


♥ 全方位瞬白亮肌美白日夜雙精華
一瓶具備雙配方既美肌精華,日夜配方相輔雙成,21天療程,擊退黑斑, 重啟肌膚剔透光澤。


日間配方:蘊含紅藻萃取物,對抗肌膚色素失衡,回復明亮及均勻
微微幻彩色調,推開非常輕薄水潤。
夜間配方:由溫和去角質成份組成, 包括藜麥萃取物, 輕柔去除含有黑色素既老化角質。
水狀但延展性極強,感覺溫和不刺激。

♥ 全方位瞬白亮肌美白面膜
針對色素問題既面膜,升級配方藴含30%極致保濕嘅活性成分甘油,對抗黑斑紅藻萃取物,令肌膚光澤大提升,更顯均勻亮白。


厚實不滴漏既質地,敷15分鐘就會由奶白色變成透明。
一星期三次,水潤亮澤返哂黎。

♥ 全方位防禦抗曬素顔霜
含有鈦嘅珍珠貝母,幫助均勻折射光線,令肌膚透現光澤。
SPF50 PA++++ 高效防曬度,保護肌膚對,抗紫外線、污染及氧化侵害,仲有長達8小時既保濕效果。

柔和既淨白感,附帶微微濕潤感,就好似乳液咁搽一搽,就已經俾到肌膚足夠既保護,兼有均勻亮白既偽素顏,唔化妝都見得下人:)

Lancôme【BLANC EXPERT - UV EXPERT 全方位瞬白亮肌系列】
推出日期:2018 年 7 月
#LancomeHK #BlancExpert #UVExpert

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...