2017年12月8日 星期五

Klorane帶俾你‧漂染鎖色修護小秘訣

由上年開始無間斷不停染髮,開始覺得每次染髮後,顏色越黎越KEEP唔到,好快就甩哂色。
原來染後修護都好重要,因為漂染過程中容易令髮幹帶來傷害,除左剪哂佢,其實有更好既選擇。


KLORANE主打染後修護既護髮用品。
♥ 紅石榴鎖色修護系列
♥ 燕麥奶滋養順滑免沖水洗髮噴霧




♥ 紅石榴鎖色修護系列

鐘意洗頭水淡淡既粉紅色,望落心情都靚D,泡沫感覺輕盈,洗既時候唔會卡髮絲。
雖然天氣轉冷,但都記得唔好用太熱既水呀。


護髮素感覺潤得黎唔會過份假順滑,我最近幾鐘意落完護髮素將D頭髮扭埋一卷,感覺更易吸收。


洗完既頭髮感覺強韌易梳,感覺一絲絲,顏色上亦保留到我本身染既焦糖色。


唔想咁易甩色仲有小Tips,用洗髮噴霧代替洗髮水清潔頭髮。
好多時我地只係前陰變笠,其他位置未必好笠,呢個時候就可以用燕麥奶滋養順滑免沖水洗髮噴霧整理笠左既部分,咁就唔洗下下洗頭,髮色自然Keep得更好。


一噴一梳,本身笠痴痴既前陰,立即清爽返哂,連髮根都乾爽埋。

KLORANE 法國植物護髮專家帶俾你 3 個漂染後鎖色修護小秘訣:
1. 燕麥奶滋養順滑免沖水洗髮噴霧 - 代替洗髮水清潔頭髮
2. 紅石榴鎖色修護系列 - 讓染髮色彩保留
3. 避免用熱水洗髮

更多資料:https://www.facebook.com/KLORANEhk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...