2017年6月23日 星期五

一秒愛上之完美氣墊粉♥WISDERMA

一秒愛上之完美氣墊粉♥

估唔到去結婚展會認識左WISDERMA呢個韓國品牌,估唔到一向覺得韓牌氣墊粉都太過死白既我,竟然有愛上氣墊粉既一日。




 WISDERMA初接觸,現場充滿星光,森美做主持,張㬢雯、傅嘉莉、馬天佑、徐菁遙(徐淑敏)、岑杏賢都係用家,仲請左韓國知名頂尖化妝師江美院長即場示範左15分鐘男朋友妝容。

滿懷期待咁帶左兩件產品返黎試,果然無失望!
唔怪得咁多星級用家力撐啦:)


Wisderma Most Moist Miracle Mask 光鑽奇蹟面膜 (32ml x 6片) HK$399
一張過有齊保濕、收毛孔、鎮靜、抗敏、光澤同緊緻功效,極速幫肌膚叉電。


採用左醫療級兼100%植物提取,由竹子纖維製成既面膜棉,減低面膜同肌膚既磨擦,敏感肌都可以放心用。


面膜內既精華量非常之多,用黎搽埋頸同手腳都仲好Juicy!


15分鐘後面膜依然好水潤,敷埋手手腳腳唔好哂。
肌膚亦即時水潤亮澤,望落摸落都咁柔軟。


<Wisderma x Soonsoo> Perfect Cover Cushion SPF50/PA+++ 完美遮瑕氣墊粉 HK$440
#101 亮白色
#102 Pink Beige
#110 Kelly Beige
#201 自然色

重點黎啦!
超少有令我滿意度極高既氣墊粉♥
外形雖然係我唔太好既粉紅色,但好在夾左隻金色又唔會too cutie,質感又一D都唔膠,加埋好用既程度補救,所以整體感覺我都幾鐘意既。


極之難得#110 Kelly Beige 呢隻色同我既肌膚色完美溶合,呢隻色都係特別為代言人Kelly特別調配既顏色黎架,所以特別岩亞洲人膚色。


我超級鐘意佢做到非常自然既透亮肌感,而且遮瑕力夠得黎唔會覺得厚妝,光澤度亦唔會太over,keep到成日都唔會氧化變色。


唔係講笑,好耐無遇過令我咁有驚喜既產品啦♥
試太多,要求都不斷提高,好用既唔少,但有驚喜既真係越黎越少啦!
雖然入手價位的確比一般氣墊粉貴,但我覺得效果係值呢個價既。
不妨關注一下呢個高質既品牌:)

WISDERMA Facebook Page:https://www.facebook.com/wisderma.asia/


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...