2016年12月6日 星期二

SK-II墨流的藝術@人生是由什麼組成的?

黎到12月,各大商場已經換上聖誕裝飾>////<
濃濃既聖誕氣氛之下...又係提醒你又係時候開始忙啦XD

為左迎接普天同慶的聖誕節,除左為自己既節日打扮做好準備,同時都係時間要物色一下聖誕禮物,為親朋好友送上心意之餘,咁先可以老屈男友送我禮物:)


今年聖誕,SK-II 皇牌神仙水再次推出限量版,睇住好姊妹心郁郁想試想試咁,仲唔係今次聖誕既首選?!




限量版神仙水 Facial Treatment Essence ($1,370/230ml)
瓶身以日本墨流染工藝為靈感設計,所謂既墨流,係擁有1000年以上歷史的傳統染色技法, 沒有一滴是錯誤,因為任何一滴獨特的彩墨都會成為墨流藝術的重要設計之一。猶如每一滴落在肌膚上的神仙水都是造就晶瑩剔透肌膚的重要元素。
其實想想自己一步一步走來既人生,每一步足印或決擇都無對錯之分,每一步都專屬自己無可取締。


當日參與左呢個墨流畫工作坊,第一次有機會親身接觸墨流藝術。
將沾有染料的毛筆放入水中, 再運用唔同工具帶動水波,每一滴、每一筆都有意無意地繪出獨一無二既畫作,創作既過程就好似展開生命的旅程,由開始到過程,走到結果都值得留念:)


我成日會唸,到底我既人生會有咩作為?我又想造就一個點樣既自己?
後來,慢慢發現,唸多無奈,每一步都隨心而行,忠於自己既感覺,一點一滴交合溶和,就建構出今日既自己。

就好似流動既彩墨所創造出獨特而美麗的藝術品,SK-II鼓勵女性衝破社會固定框框,改寫命運活出自己的色彩,一點一滴經培養、繁殖、發酵、過濾而精煉成的SK-II經典美肌成份PITERA™,並孕育出擁有「神仙水」美譽的皇牌產品Facial Treatment Essence護膚精華,為肌膚帶來晶瑩剔透力量,為千千萬萬女性帶來改變肌膚命運的奇蹟。


神仙水既配方獨一無二,可以溫和地清除老化角質,同時調節肌膚更新週期。
呢個小實驗分別用UV光照水同SK-II神仙水,水個邊見到細細點紅點,反而現出紅光柱, 相反SK-II神仙水好清晰地見到一束紅光,証明神仙水穿透性俾水更強,滲透度較高,更易被肌膚吸收架。
而且較潔面泡同及SK-II神仙水潔面後既pH值,SK-II神仙水當然係比潔面泡偏弱酸性,保護皮膚免於乾燥,對肌膚溫和D。


最後,黎睇睇多年黎對SK-II神仙水既誤解,考考自己SK-II神仙水有幾了解?
我用左都好幾年,但都錯左一題添XD
籠統D講,SK-II神仙水成份超過90%係天然酵母 Pitera,當中不含水銀、強酸、酒精等成分,唔刺激皮膚,敏感肌膚都可以放心用架。


滿載SK-II限量版神仙水既聖誕樹,換你晶瑩剔透既肌膚:)


各式各樣既Box Set亦都準備好,當然係趁住節日既機會,送禮之餘都幫自己囤下貨啦XD
節日好禮:http://www.sk-ii.com.hk/tc/festive-2016-fte.aspx


Yandy當日都親手繪畫左靚靚既心意卡,附上一個改寫命運既大禮,送俾由幼稚園陪住我到今時今日既好朋友>////<

我地都要Keep住靚靚美肌慢慢變老:)

銷售點:
SK-II 概念店及全線美容專櫃

太古城中心 232 舖 Tel. 2670 2633
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店 Tel. 3104 0263


http://www.sk-ii.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...