2016年12月9日 星期五

生病後的肌膚大掃除@KOSÉ COSMEPORT Clear Turn 和漢精華潤白黑面膜

識得Yandy既朋友仔都知其實我係好唔鐘意敷紙面膜既,因為次次敷完面膜個齊陰都唔多聽話,實在好麻煩>.<"

但呢排病左一轉,日常保養亂哂籠,係塊鏡到見到自己個樣真係嚇一嚇@口@
病好得7788,就係時候養返好肌膚啦:)

KOSÉ COSMEPORT 首度推出 Clear Turn 和漢精華潤白黑面膜 (5片裝) HK$59
集潔淨、保濕、美白3大效能,一次過解決哂毛孔污垢、暗啞膚色以及乾燥肌膚。
重新讓肌膚亮起來!




病病豬既時候深層清潔無做好,毛孔污垢積哂係到,本身膚色都偏暗啞,仲要病埋,加多層灰,埗入秋冬又未有時間換保養品,問題多多,乾燥感+++。


100%日本製炭黑面膜,有效清除毛孔中的污垢,令濃厚和漢精華美容液充分滲透至肌膚深層,令美肌效果更持久。

♥天然溫和漢方草藥精華,薏仁萃取改善肌膚粗糙和膚色不均,當歸萃取,調整皮膚分泌、抵抗自由基對細胞的破壞
♥豐富保濕因子的滲透型美容液,深入滲透臉部肌膚,持久保濕滋潤
♥日本豆乳發酵有效保濕肌膚,幫助修復肌底,提升精華滲入肌底
♥黃芩萃取為皮膚帶來豐富營養,收細粗大毛孔
♥提升肌膚清新透明感,回復柔滑細緻,有彈性


面膜質地厚實易於貼附,仲連眼肚位都照顧埋:)


一片面膜,15分鐘解決多個肌膚問題,全面改善皮膚質素,回復亮白、零毛孔、水潤緊緻。


面膜後,肌膚很通爽,有被淨化的感覺,毛孔收細了不少,亮度有少提升,有清爽的水潤感,整體感覺還不錯啊。
適合20 –45歲的女士,久不久給肌膚來個小打掃也不錯。

@kosecosmeporthk (Facebook and Instagram)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...