2016年9月28日 星期三

秋日優雅微甜系穿搭@MAJESTIC LEGON

秋冬就是針織大行其道的季節,唔知點解女生著左針織單品就會顯得柔軟又舒服,有種令人想抱在懷裡的感覺XD

但身為肉肉女的我穿起針織就是有點肥>.<"
不過機會黎啦~飛雲!!!
今次就示範兩款針織穿搭,順便講下點可以著針織著得纖細點啦:)



Top: MAJESTIC LEGON 泡泡袖綴珍珠上衣 HK$498
Skirt: MAJESTIC LEGON 定番直條 Mini Skirt HK$598
Bag: STEVE MADDEN
Watch: TITUS


今年秋冬泡泡袖是大熱啊:)
寬寬大大的袖筒讓針織的慵懶味很自然的散發,帶有幾分復古韻味。
整件就是寬寬大大的,顯得四肢更纖細。
中袖設計,好岩初秋♥


小樽領配上荷葉邊,都係今季既大熱元素,瓶領仲綴有閃石同珍珠,優雅度加分♥


配上直條 Mini Skirt,直條子加上高腰設計,令比例更修長,係針織單品既好朋友。

兩側以蝴蝶結修飾,令腰型更纖瘦。
直條紋線條讓人看起來更修長俐落,有種優雅既氣質。
Skirt之內仲有非常貼心褲形內裡防走光,呢D小細節亦都係加分位。


簡單配上小飾物,已經非常足夠。


Top : MAJESTIC LEGON 花柄連衣裙 HK$728
Skirt: MAJESTIC LEGON 針織薄外套 HK$658
Bag : TaoBao
Accessorie: GU


OK,我知最近仲有D忽冷忽熱...
一條背心花柄連衣裙幫到你,係公司放定件針織薄外套,夏季定秋季隨時switch!


下襬是有點兒傘狀的,帶出顯瘦既錯覺:)


凍凍地就加返件外套,偏薄既針織品,著起來比較不顯胖,但依舊散發女生既柔軟感覺。
稍長既手袖都有拉長身型既效果架。


米白色混灰的色調,大大加添溫婉的氣質感,同微甜背心花柄連衣裙係堅‧絕配呀!


全開扣式更方便搭配,加埋袋子設計,就好有秋日的味道囉!


外套質感非常柔軟,一D都唔拮肉,著起黎感覺好自在。
加上小飾物更顯優雅。

係黎緊涼爽既初秋,希望大家都可以穿出幸福感啦。

最後都係要大大感謝Rain幫忙拍攝:)

MAJESTIC LEGON
Facebook Page: https://www.facebook.com/MAJESTICLEGONHK/
Website: http://majesticlegon.jp/
Shop:
○ 尖沙咀 The One UG201舖
○ 銅鑼灣世貿中心 3 樓 P315 舖
○ 太古城中心 II 期 Apita 地下 07舖
○ 屯門市廣場 I 期 2 樓 2195A 舖

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...